IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Държавата секва данъчната далавера "луксозна кола - фалшив камион"


Обратно в новината

Коментари Коментари

85
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
В повечето страни таксата на автомобилите до 3.5т се определя по формула, включваща обема на двигателя. Получава се т.нар. данъчна мощност, обикновено доста по-малка от действителната. Но страни като Франция и Германия въведоха чрез нова формула такса, базирана на емисиите СО2/км. Освен това за всеки 100см3 обем на двигателя за бензиновите коли има такса 2 евро, а за дизелите 9.5 евро. Има и други правила според годината на производство. Но май няма никъде другаде такива облекчения за N1.
отговор Сигнализирай
84
Недоволен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Някой ходи с товарна х6 на слънчака събота и неделя.Решено. Аз ще плащам данък уикенд. Евала
отговор Сигнализирай
83
Недоволен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
Аз съм не горд собственик на товарен автомобил за 3000 лв.Вдигнете ми данъците, защото има един масив от хора, които купуват коли n1 за над 100к.Идеята е генерална. Гениални. КАТ не могат ли да дадат на НАП тези, които реално тряя да се таксуват по друг начин. Проверки на НАП да го удостоверят. После чиято платено. Пак аз виновен, че някой купува х6 товарно. Ми има кинти да плаща. Що пак аз?
отговор Сигнализирай
82
Еко Бизнес
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
То пък един малък бизнес - истинската дума е спекуланти.Всички печелите от разлика в цените, или строите и пестите от материали, адвокатчета с високи такси и ноутариуси с безумни такси.Разбирам да произвеждате софт, хард, пирони, дъвки.Повечето са таксита, търговийка - алъш вериш.Сива икономика - автосервизи, монтьори, майстори -бизнес.В хранителните магазини ги моля да ми дадат касова,не става така.
отговор Сигнализирай
81
Freefly
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
Имам автомобил на 28г. като техническото му състояние е в пъти по добро от 99% от подобията на автомобили на 5-10г (а дизелите няма дори да ги коментирам). Защо да плащам повече след като автомобила ми е технически напълно изправен и обслужен, и по безопасен на пътя, дори и разхода не е по висок от 5 и по малко годишните автомобили?
отговор Сигнализирай
80
Да въведат Еко
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Да въведат екоданък.Който мърси повече, да плаща повече.С този екоданък да субсидират парното на София - 50 лв тристаен, и агнето сито и вълка цял.Баничарките по сто бона трябва да се махнат, както и фалшивите инвалидни коли
отговор Сигнализирай
79
akud
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 5
това е изключително тъпо и ще съсипе малкия бизнес, просто спрете да регистрирате джипове
отговор Сигнализирай
78
Мирослав
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
До 75 : В коментара ми не визирам колите на 15г. Много добре знаеш че говоря за новите коли които струват маса пари, по 300коня са и т.н. Кой може да си купи кола за 50-100 бона? Само някой бизнесмен! Че даже и на фирми ги пишат... Ми то е ясно че не е фирмена кола. Проблема е че и вносителуте на новите коли го правят това когато дават колата на лизинг! В талона пише truc, сиреч камион... Парите в една държава трябва да се събират от богатите, тези които правят бизнес и имат пари!
отговор Сигнализирай
77
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Не забравяйте, че ако автомобила е регистриран като товарен, трябва да плаща за някои неща повече от другите коли, например за ГТП и т.н. Ако се изравни данъка между товарни и пътнически, ще се окаже, че за товарен автомобил трябва да плащаш примерно около 20-30% повече заради другите плащания.
отговор Сигнализирай
76
wer
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Да разрешат най-после една фирма да има поне една кола с данъчен кредит , непикап и не със 6 места.
отговор Сигнализирай
Новини