IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

200 камери следят за скоростта на пътя... А ни трябват 400!


Обратно в новината

Коментари Коментари

45
2233
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
най-добре ще бъде да забранят движението със закон
отговор Сигнализирай
44
някой
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
най-важното условие е да се забрани на настоящи и бивши полицаи (милиционери) , катаджии и всякаква друга *** показваща се по телевизора да дава акъл за безопасност на движението
отговор Сигнализирай
43
Ъ
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Най-големият проблем за безопасността по пътищата са тези, които твърдят, че правилата се спазват балогодарение на възпитание, култура, манталитет, образование и т.нТова е абсолютно невярно! Когато човек осъзнава, че от безопасността на пътя му зависи живота, то той е много по - внимателен. Защото повечето от убитите по пътищата са "безсмъртни"!
отговор Сигнализирай
42
Факт
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Обърнете внимание как 80-те процента начело с КАТ разбират как се прави ефективен контрол - до всеки шофьор да има катаджия или на всеки километър да има катаджия. Жалкото е, че такива хора са на най-висшите ръководни постове в контролната система, т.е. изобщо не разбират как в нормалните държави се осъществява този ефективен контрол и всеки шофьор е убеден, че ако извърши нарушение, неизбежно ще бъде наказан за него. Затова в тези държави нарушенията са малко,а в България са над 200 млн. на ден
отговор Сигнализирай
41
Факт
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Сегашните свръхвисоки наказания имат обратен ефект. Сега наказания се налагат при едно на над сто хиляди нарушения, т.е. на практика не се налагат и затова всеки шофьор непрекъснато прави нарушения, най-често превишена скорост. Тези, които случайно са наказани, обикновено са най-примерните шофьори и наказанието за тях е една незаслужена обида и в резултат и те решават да станат като останалите и да правят много нарушения, защото контрол няма. Решението е за всяко нарушение да има наказание.
отговор Сигнализирай
40
Ozzy
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Много по-добре е да има камери, отколкото полицаи в храстите. Трябва да се инвестира в стационарни камери (не в мобилни), за да се намали броя на катаджиите, или да ги прехвърлят в други звена на полицията. За чии са тия мобилни камери с триноги, като вървят в комплект с по двама катаджии? Чиста загуба на ресурс. При стационарните камери не е така. Тя си снима, без да се нуждае от милиционерска помощ. Ако се следи през няколко километра средната скорост, нарушенията ще спаднат драстично.
отговор Сигнализирай
39
Факт
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Най-големият проблем за безопасността по пътищата са тези, които твърдят, че правилата се спазват балогодарение на възпитание, култура, манталитет, образование и т.н. Другият голям проблем са хората, които твърдят, че със свръхвисоки наказания, нещата ще се променят към по-добро, а винаги и навсякъде се знае, че високите наказания не спират нарушителите. Заради тези две групи хора, нищо не се прави за безопасността на движението и решаването на проблема. Лошото е, че те са убдедени, че са прави.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
1-во нарушение - глоба. Всеки от нас нарушава правилата в някаква степен, да не си кривим душата! При второ такова нарушение, създало риск за останалите участници в движението, в рамките на 1 г - отнемане на СУМПС за определен срок, в зависимост от тежестта на нарушението. При шофиране с отнета книжка - затвор за 6 мес.Всичко това е хубаво, но трябва да се изпълнява. А не както сега подкупната червена прокуратура и съд, да спират дела или да осъждат условно! за прегазен човек в пешеходна зона!
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
1-во нарушение - глоба. Всеки от нас нарушава правилата в някаква степен, да не си кривим душата! При второ такова нарушение, създало риск за останалите участници в движението, в рамките на 1 г - отнемане на СУМПС за определен срок, в зависимост от тежестта на нарушението. При шофиране с отнета книжка - затвор за 6 мес. При такива мерки, да видим колко хора ще си позволят да нарушават закона!
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Богатият от глоби се не плаши, но ако му отнемеш книжката за 1, 2, 3 или 6 мес, няма никак да му е приятно. За шофиране на неправоспособен водач в нормалните държави се полага затвор.
отговор Сигнализирай
Новини