IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерт: Електромобилите замърсяват 3 пъти повече от бензиновите


Обратно в новината

Коментари Коментари

106
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
По-големи глупости скоро не бях чел. Все едно слушам Тиквата по телевизията да ръси тъпотии с авторитетен тон. Как пък ги пресметна 17 000 литра гориво за производство на една батерия!?!
отговор Сигнализирай
105
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
Без да съм имал за цел, цъках каналите и се заслушах. Мисля, че беше доста обективен и явно навътре в нещата. Каза че е химик и правят някакви добавки за горива. Не знам колко хора ще разберат обаче цялостната картина на нещата в по-глобален вид както я разглажда той. Обикновено спорът е за и против ел/ ДВГ, нещо като Левски/ЦСКА в миналото. Гледайте записа и тогава коментирайте
отговор Сигнализирай
104
Българин
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Жоро 109!Т.е. твърдиш, че ел колите винаги изминават километрите споменати от производителя, изобщо не им пада капацитета с времето, нямат нужда от подмяна на бат на вс 5-7 години и през зимата не харчат повече???А пресметна ли тока с който се зареждат, че докато се произведе и транспортира по далекопроводите, колко енергия се хаби, за да може да заредиш "чистата" напр. тесла??? Ел колите също имат трансмисия, охладителна система за батериите, климатик, серво, спирачна система и др.!
отговор Сигнализирай
103
Жоро
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Сметката е грешна. ДВГ ще отдели толкова но само на теория. Емисиите на CO2 посочени от производителя са такива, само ако успееш да докараш съответия посочен разход - демек 80-90км/ч извънградско. Реално, колата отделя много повече от това което са написали в завода, щото се кара и в града. Освен това е много по-сложна от към механизми, с много повече компоненти, които също изискват енергия при производство. Съответно във времето се произвеждат много повече резервни части и консумативи...
отговор Сигнализирай
102
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Тоя Мермерски не беше ли шаманът, който налива вода в резервоара, сипва едно прахче и ООО чудо - ладата върви на вода :)))
отговор Сигнализирай
101
до 105
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Ами с ел. колите ще се промени едно - с времето колите няма да стават по-евтини както е в момента. Сега купуваш евтино някоя кола на 10 год., пълниш горивото и караш още 10год. Самите коли имат голям ресурс, но батериите - не.Ако купиш евтина ел.кола, то батерията ще е пред свършване - т.е. трябва нов батерия за много пари или някоя с неизвестен оставащ ресурс за по-малко. Предимство обаче ще бъде, че самите коли ще са в по-добро техн. състояние, тъй като няма какво толкова да им се износва.
отговор Сигнализирай
100
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До До 82, 83Живели са добре умните и можещите ... сега добре живеят крадливите и бездарните ...
отговор Сигнализирай
99
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До 104 Бате, немаме всички по две коли ...
отговор Сигнализирай
98
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
И мойте 5 стотинки:1. Хибридите не са решение - там имаш всичко, което имат И ДВГ-колите И ел.колите + допълнителна синхронизация м/у 2-та свята, но за да се смести всичко в колата, получаваш орязани ДВГ, батерия и т.н.2. Това, че АГУ не замърсяват е мит. Отделя се както NOx, така и СО2, поне 80%, колкото и при ДВГ.За мен правилното решение е - или една малка ел. кола за в града и до работа + още една с ДВГ за извънградско- или една голяма ел. кола и 100+KW суперчарджъри по магистралите.
отговор Сигнализирай
97
Българин
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Това е ясно отдавна. Но общата картина показва, че стадият на развитие е начален, т.е. преходен. Няма място за безпокойство. Батерията, като съхранител на голямо количество енергия, е бъдещето на човечеството.
отговор Сигнализирай
Новини