IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Срещу трафика в София: Скъпи зони за паркиране, сега било евтино!


Обратно в новината

Коментари Коментари

142
Мен
преди 6 години
Харесвам 29 Не харесвам 2
Една задача: Ако трамвай No5 има капацитет да превози 3000 души в час пик, колко души ще могат да отдат навреме на работа, ако тези които пътуват с автомобил решат да ползват трамвая? То и сега чакаш няколко трамвая, за да се качиш... Като София не е проектирана за толкова автомобили защо непрекъснато се застрояват и уплътняват кварталите?
отговор Сигнализирай
141
65
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Споко софиянци,! Ще напълниме метрото на макс,да та се пука по шевовете.Боко ще копае нови метра.
отговор Сигнализирай
140
някой
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 9
До 3 човека с 3 колиДневната карта за всички линии е 4лв, а колата не е само газ, а замърсяване, данъци, пари за поддръжка, технически прегледи и консумативи т.е. Мързела и удобството на колата е водещото, а не парите. Обаче от мързел да си губиш времето да висиш в задръствания, граничи с тъпота... Сингапур е с 4 пъти по голяма гъстота на населението но живее в пъти по добре, управлението на града куца жестоко! https://youtube/watch?v=7snMbl5o1Tc
отговор Сигнализирай
139
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 23
Абсолютна забрана за коли в цнтъра, високи данъци и такси за паркиране, осигуряване на адекватен общствен транспорт и велоалеи. Само това ще накара *** да слязат от колите. И нека не се заблуждаваме - София не е пренаселена и митовете, че в нея живеят 2 или 3 или не знам си колко милиона са абсурдни. Не повече от 1,4 милиона са. Само че в София има регистрирани 600 коли на 1000 души, а в една Виена например са 350 на 1000. Ето тук е голямата разлика
отговор Сигнализирай
138
3 човека с 3 коли
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 3
Ако столицата растеше на територия а не на гъстота нямаше да има проблем с паркирането.колите не са много за многомилионния град.и да по добре с кола от колкото с градски транспорт при билет от 1.60лв. Само за ден до работа и обратно ми струва 6.40лв.за 4 билета. 6.40лв.за газ на колата ходя на работа два пъти и половина...
отговор Сигнализирай
137
Западните Балкани
преди 6 години
Харесвам 24 Не харесвам 4
Липса на идеи, това лъха от текста. Решението се казва инвестиции в провинцията, за да не се пълни София. Иначе слага се една бариера на Лъвов мост, Една на Възраждане, При НДК и т.н. и се слага такса - 100 лева за влизане и готово. Никой няма да се натиска да минава през центъра. Това е положението. С такси и ограничения не става. Става с ум.
отговор Сигнализирай
136
До арх. Здрвчо
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Запомни, от зелена тиква семе не взимам ! Тези мурафети ги прилагай в Плевен и Червен бряг.
отговор Сигнализирай
135
Мен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
След толкова месеци и години ремонти, така и не направиха най-важното - по-широки улици и надземни-подземни паркинги... А за последните, има дори автоматични подвижни.
отговор Сигнализирай
134
ДИКТАТ
преди 6 години
Харесвам 40 Не харесвам 2
Не мога да повярвам,че в 21 в.има хора,които предлагат да има механизъм за ограничаване ПРИДОБИВАНЕТО на личните автомобили. Спрете да строите повече в София и всичко ще си дойде на мястото. Защото т.нар. инвеститори, когато строяха блок до блок въобще не са се интересували как ще се придвижват хората,къде ще паркират и пр. В кв. Слатина изникна затворен комплекс -улицата покрай него е тясна, две кооперациите на главен път-е кой даде разрешително?Важни са комисионните
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 3
Има един единствен начин. Властите го знаят, но са по-съгласни, да паднат от власт, отколкото да го реализират. Това е - драстично намаляване на цената на градския транспорт.
отговор Сигнализирай
Новини