IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Заплахите пред шофьорите: Агресия, скорост, разсеяност...


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Често ми се случва заради ужасното състояние на пътната мрежа, особено в Сф, да карам на зиг-заг, за да си предпазя колата от сериозни увреждания - я на ходовата част, я на картера, я на гумите или джантите. Но за това никой не го е еня! Все шофьорът виновен, дупките невинни! Дерете ни по 100 кожи, оправете улиците, бе! Ама нали трябва да се краде, че децата в чужбина пари искат!!!
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Неизбежност, т.е. пак опираме до неработещият КАТ. Защо спориш тогава?!
отговор Сигнализирай
27
До 25
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
И още нещо, далеч съм от мисълта, че съм сред схватливите, но отдавна съм проумял факта, че не размерът на санкцията има възпиращо действие, а неизбежността на последствието.
отговор Сигнализирай
26
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До До 24Обичаш да слагаш неизречени думи в устата на другите. Малко е плоско. Можеш ли да ми посочиш коментар в който съм написал, че САМО (И ЕДИНСТВЕНО) шофьорите са виновни?
отговор Сигнализирай
25
До 24
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Хайде малко и да помислиш!Зашо сяда пиян и надрусан - защото знае, че КАТ не работи, няма контрол и ще му се размине.Защо минава на червено - защото знае, че КАТ не работи и няма контрол.Защо извършва поредното нарушение - защото знае, че КАТ не работи и контрол няма.Така е по света, но такива като теб твърдят че в България не е така и само шофьорите са виновни и се вдигат санкциите за шофьорите и резултатът го виждаме всеки ден от 29 години - все повече нарушения и катастрофи.
отговор Сигнализирай
24
21 и 23,
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
хайде малко да пораснете!КАТ това, КАТ онова. Спор няма, че институцията не работи както би ни се искало и както е редно, за едно време пък да не говорим. Но не КАТ сяда пиян или надрусан зад волана на автомобила, не КАТ взема решението да мине на червено, да настъпи *** до ламарината, да говори или цъка в телефона, а водачът. Решението и отговорността за постъпките ни винаги са лични. Оправданието "Той така ми каза да (не) правя" е много удобно и лесно, но е за една друга възраст и място
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
По света шофьорите спазват правилата само ако държавата им налага това спазване с контролните си структури. Ако държавата не го прави, правилата масово не се спазват, точно както е в България. Затова за нарушенията е виновен КАТ, а не шофьорите, както първосигнално си мислят някои добре облъчени от КАТ.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
София, пешеходна пътека в Центъра. Всички коли спират, като трябва да се внимава за коли от провинцията, които не ясно дали ще спрат или ще продължат, както са си свикнали. Разни шофьори в служебни коли със сини лампи вътре, често недоволстват, че трябвало да спрат и да изчакат пешеходеца, а и обикновено не знаят и какво е пешеходна пътека.
отговор Сигнализирай
21
До 19
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Хората казват, че човек се учи докато е жив. Може и ти да научиш каква е реалноста, която е различна от това, което ни втълпява доста успешно КАТ.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Цитат: Оказа се, че повечето шофьори имат близко до максималното мнение, за това как карат и какво правят на пътя.-=-=Какво е "максималното мнение"?
отговор Сигнализирай
Новини