IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Евробум на е-колите, а у нас бум на… дизелите


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Една забрана за внос на коли по-стари от някакви години, примерно над 10 години или неотговарящи на някакъв евростандарт, примерно на Евро 5, както навсякъде по света, където са правили подобен експеримент, ще състари автопарка на България.
отговор Сигнализирай
28
Факт
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 6
Знае се, че колите с ДВГ са по-чисти от електрчиеските коли, като се вземе целия им живот - от производството до унищожаването им. Знае се и че дизеловите коли са по-чисти от бензиновите и замърсяват повече само с азотни оксиди, които не са проблем в България и по принцип замърсяването от колите не е проблем никъде в България. Вноса на стари дизелови и бензинови коли в България ще обнови автопарка ни със значително по-малко замърсяващи коли.
отговор Сигнализирай
27
Х6
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Винаги ми е било интерсно когато и Ако прочета случайно нещо от нашите журналисти-абе от къде толкуз информация у тях,че и толкова убедително ни манипулират и умело променят-нагласят събитията у нас.яка работа сме и като журналисти и като народ управляван от ***-патриоти и триста хиляди къде са се припознали с тях....
отговор Сигнализирай
26
Чанко
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
Абе кви ел коли ве ей. Кат зема едно бмв тройка дизел с едно чипче и махнат катализатор става самолет ве ей. Ай да видя кой ша *** изпревари. Тъй са рязка и са суче по кръстовищата. Новите коли са за меките китки. Мъжете караме мошни истенски коли.И никакъв данък няма да и плащам на тая държава, аз си ги регистрирам на баба ми...тя е с телк. Кат ми напраят заплатата 5 бона ша зема и една електроичка да съм фейшън...сега Бмвто е номер едно
отговор Сигнализирай
25
Ум
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 13
На банановата държава не и трябват ел автомобили. Пешо е свикнал с дизелката. Приятел дойде на гости от Холандия и ме пита: как живеете с този мръсен въздух. А аз даже не съм и забелязъл.Хората се развиват, БГ затъва във всяко едно нещо. Това че ни казват че сме в Европа е само да ни успокоят колко сме зле. Най-бедната държава в ЕС и скоро ще стигнем Сомалия. Там средната заплата е $400
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
Тесла я тестваха на германския аутобан, сериозно каране с над 200. Едвам минаха 130 км и батерията Почти свърши. Прегря и ограничи и скоростта и ускорението, скопена работа. Извод , става само за каране от София до Перник.
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не вярвайте в обявения пробег на ел. колите с едно зареждане. Реално пробега е много по-малък. Ако е обявен пробег от 250 км. той е изчислен без да пускаш чистачки, фарове, парно, мигачи, радио и т.н. В руски сайт четох информация,че в Москва реалния пробег на ел. кола / не хибрид/ е от 100 до 150км. по малко.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Чакайте режим на тока.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 4
Цитат: В България продажбите на коли с алтернативно задвижване също бележи сериозен ръст от 218,4%*Това в заглавието го наричат бум на дизелите!!!При това дизеловите коли по-малко замърсяват от бензиновите. Основното замърсяване е с вълероден двуокис и затова в Германия данъка зависи от нивото на замърсяване с СО2.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Излиза, че в България има голям ръст на "по-чистите" автомобили - електрическите и дизеловите. Някой не знаят, че дизеловите са по-чисти от бензиновите - замърсяват по-малко, с изключение на азотните оксиди, които са проблем само в Германия.
отговор Сигнализирай