IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

София: 14 "Ламборгини"-та, 110 "Бентли"-та. Какъв ще е данъкът им?


Обратно в новината

Коментари Коментари

73
Капиталист
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 12
В това поло от 99-та година гарантирано няма нищо здраво. Колата със сигурност е под всякакви норми за екологичност, опасна е и за собственика си и за останалите. Данък за подобно нещо не трябва да има, а просто от пункта за технически преглед трябва да им свалят номерата и да ги пращат директно към моргата.
отговор Сигнализирай
72
+++
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
За Нов VW Пасат няма начин данъка от 482 лева да падне на 402 лева както лъже този от ГЕРБ. Данъкът за пасата пада, защото освен падането на коефициента за възраст от 2,8 на 2,3 , за пасата започват да важат отстъпките за екологичност, които досега бяха само за коли до 100 к.с., и данъка ще падне на примерно 158,38 лева, а може и повече. Промените са така направени, че данъка за новите мощни коли на мафията да падне до 2,83 пъти, а данъка за масовите стари коли да се вдигне до 3 пъти.
отговор Сигнализирай
71
Мен
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До АнонименМдам, защото трябваше данъка за таралясника 99-та да е 400лв. А за нова кола първите 2 години да няма, след това прогресивно да започне да се качва. А след 10-тата всяка година да кажем с 20% нагоре. А статията е написана супер тенденциозно, що вместо х6 не написаха колко данъка на една нова шкода примерно?!
отговор Сигнализирай
70
да, ама не
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Ще стане, ако общинарите гласуват киловатите да се таксуват на долния праг. Ама може и да гласуват горния праг по 4.80 на киловат и ела да видиш тогава намаление.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 2
Четейки статията разбирам , че нищо няма да се промени. Мръсен въздух ще има въпреки промените. И ще караме коли втора употреба въпреки измененията
отговор Сигнализирай
68
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Купивайте Х6-*** бе хора!
отговор Сигнализирай
67
До Край
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Абсолютно съгласна съм с теб, но защо само за работещия бългрин се вдига данъка. Имам не скъпа, но нова кола на лизинг с данък 70 лв. Като стане на 5г данъка става 35 лв, защо? Това е безумие. По голямото безумие е, че лизинговата компания ми изпрати платения данък със списък но още 50 коли. Вътре сме 3ма с реален данък. Всички останали /коли над 100 000лв/ с данък 6.90лв???
отговор Сигнализирай
66
Реалист
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Най-голямата тайна за колите в София е, колко коли притежават хората живеещи в град София. Колко коли са на граждани, а не на фирми или на някакви други структури - министерства, агенции, общини, НПО-та, спортни клубове, синдикати и какво ли не още. По мои груби сметки, колите на хората в София са около 120-150 хиляди, т.е. 3-4 пъти по-малко от средното за ЕС.
отговор Сигнализирай
65
+++
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Според тези "данни", в София се регистрират на практика само съвсем нови коли, а колите с Евро 5 и Евро 6 са близо половината коли в София.
отговор Сигнализирай
64
Вуте
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Някой може ли да каже колко е данъка на оня кошник на талпата де го вади от гаража само на избори!
отговор Сигнализирай
Новини