IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Новост: Колите-замърсители аут от пътя. Онлайн система ги спира


Обратно в новината

Коментари Коментари

88
Сандо
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
20 лв и ти орпавям колата дирекно в базата данни
отговор Сигнализирай
87
Реалист
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Две са замърсяванията значими за България, в които колите имат някакво малко участие.Първото е с фини прахови частици, в което дела на бензиновите и дизеловите коли (нормите са тях са едни и същи) е доста малък - за София, когато има наднормено замърсяване над два пъти над нормите, дела на колите е под 1%.Второто замърсяване е с въглероден двуокис, в който дела на колите е около 10%, като бензиновите замърсяват с СО2 с близо 50% повече от дизеловите коли.
отговор Сигнализирай
86
Инсайдер
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Ами корабните турбини ,Ами самолетните турбини,да забраним и дизела при камионите...и американските тецове със 60 процента въглища.Когато юли и август 1/3 от колите в София липсват....и чудо пак имаме високо ниво на фпч.Затова съм спрял да слушам глупостите на медиите и платени глашатаи и вярвам на това което виждам
отговор Сигнализирай
85
До До 95
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
Коментарът се отнася само и единствено до твърдението, че бензиновите коли замърсяват повече. Междудругото, ламбда сондата анализира и част от тях и включва/изключва катализатроа.
отговор Сигнализирай
84
Инсайдер
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
И това е поредната заигравка и прах в очите на хората в нечий интерес.въглеродния диоксид от бенз.дв. е много по опасен и токсичен от азотния диоксид на дизела.Задушаването от бензинови пари е с пъти по бързо.Защо никой не говореше за финни прахови частици в европейските столици през 70-те и 80-те години когато нямаше катализатори и смога е ежедневие.
отговор Сигнализирай
83
До 95
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
То таак може и до безкрая да се радробява, но кажи има ли някъде в България замърсяване заради двигателите на колите по-голямо от 10% от максимално допустимите норми.
отговор Сигнализирай
82
До Реалист
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Не е точно така.Зависи-то му е много, а то се определя от това какво и как се изгаря, температурата на изгаряне, годинките, поддръжката, състоянието, използваното гориво и т.н. А и какво и как се мери като остатък, било то първични или вторични замърсители.Само нещото в горивото с името РАН (полициклични ароматни въглеводороди) включва в себе си поне 20-на по-простички съединение с по няколко от тъй наречените ароматни пръстени. И най-простичкото от тях е нафталена, който има 2. Така, че...
отговор Сигнализирай
81
Реалист
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Много добре се знае, че колите в България замърсяват въздуха пренебрежимо малко, но някои едно си знаят, едно си баят - колите, та колите.При това даже не знаят, че бензиновите коли замърсяват повече от дизеловите коли, а за фините прахови частици нормите са едни и същи за бензиновите и дизеловите коли.
отговор Сигнализирай
80
Геша
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До БатМан-ЕПървото шелби ГТ500 излиза 1965г.
отговор Сигнализирай
79
Геша
преди 6 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
До АтанасХодил съм в Гърция и Германия, но с изключен чип в градовете иначе на магистралата няма прошка
отговор Сигнализирай
Новини