IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

40% от колите в Бургас... стари и цапащи


Обратно в новината

Коментари Коментари

46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
"Цапат" кубиците в пъти. Годините "цапат" в %.
отговор Сигнализирай
45
Трол Горянин хахаха
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Какво общо имат старите коли със замърсяването, навремето , "Лада"-та като я минах на газ и ауспухът беше побелял , и това че си беше 35-годишна ,
отговор Сигнализирай
44
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Не всички стари коли са цапащи. Цапащи са мислите на управляващите. На тях им се искат пари в бюджета за сметка на неработещата икономика. Защо не бръкнат в джобовете на капиталистите. Там има много пари. Пиша,т че в българия всяка седмица се появяват нови 3-*** милионери. На всеки милионер се пръкват по 3000 нови голтака, т.е. по 9000 на седмица. Но за това никой не пише. В България е трудно да търсиш правда.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Вместо да мият улиците всеки ден, качествено при това, тръгнали таксите за автомобилите да вдигат, и диоти. Всичкия прахоляк идва от неспирните ремонти и калта, която е навсякъде. В моя квартал / в София/ ремонтираха един парк, забележете, асфалтираха алеите, а зелените площи ги разровиха, като орана нива и всичко е в кал по тях в момента, когато изсъхна тази кал, при най-лекия полъх на вятъра се разнасят облаци от прах. И там играят деца, има детски катерушки!
отговор Сигнализирай
42
До 44
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Основно човешко право е правото на собственост.--Ограмоти се поне малко преди да пишеш дивотии!
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 12
И като Саудитска Арабия да станем, всеки да е с Бентли, пак българинът ще твърди, че е беден и му е скъпо. Това ни е народен спорт...оплакването.Превърнали сме се с гробница за таралясници. Само по площадките на блоковете още не сме започнали да паркираме. Считаме, че колата е основно човешко право и смятаме за гейщина да се кара колело или да се ползва градския транспорт. Навсякъде по света колата е скъпо удоволствие, защото замърсява и влошава комфорта на живот в градовете.
отговор Сигнализирай
40
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 5
Всички тези решения за "такса смет" и вдигане на данъка за старите коли, са лобизъм и изпълняване на многогодишните желания на бизнескартелите. Постепенно отнемат правата на работниците, служителите, гражданите и си осигуряват по-ниски данъци или никакви данъци. Сегашните коалирани кокалодържачи патриоти и европеиди изпълняват поръчките.
отговор Сигнализирай
39
Истината
преди 6 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Истината за такса смет е друга. Големите замърсители - фирмите, да плащат малко, а малките замърсители - гражданите, да плащат и заради фирмите.
отговор Сигнализирай
38
Истината
преди 6 години
Харесвам 21 Не харесвам 4
Истината е, че зад повишеният данък за старите коли не стои екологията, както лъжат герберастите, а е начин да се компенсира намаления данък за новите коли на мафиотите.
отговор Сигнализирай
37
Истината
преди 6 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
В България единственото значимо замърсяване е с фини прахови частици (ФПЧ), но то е главно заради използването на твърдо гориво за отопление, и то се концентрира в малка част от дните в годината, когато е най-студено. Манипулират ни като показват това замърсяване като средно за годината, за да излезе, че е по-малко от действителност. Когато има надноремно замърсяване с ФПЧ, повече от половината е заради отоплението, а ауспусите на колите имат незначителен дял в това замърсяване.
отговор Сигнализирай
Новини