IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Бус лентата – писта за бързаци. Стотици нарушители – единици с фиш!


Обратно в новината

Коментари Коментари

31
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
И после се чудят как да закърпят бюджета и от къде да им пари в полицията. Еми ето къде изтичат милионите. А решенията са толкова прости и ефективни, трябва само желание!
отговор Сигнализирай
30
Край
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 7
Градоустройството на София е такова че 80% от хората трябва да са в градски транспорт. Така всички ще се придвижват по бързо. Сега всяко човече с кола - средната скрост в пик. час пада под 15км./час.*** обаче не можеш го свали от колата също и Ганка.За това - бус ленти навсякъде. Софянци трябва да се убедят че с градски транспорт е по бързо и по-евтино и по-екологично.
отговор Сигнализирай
29
защо
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Ами, защото сме тарикати. Така ни е по-добре. Имаме си полицаи, имаме си "кво праим ся". Нека опитат в Англия. Там и полиция няма по улиците. Минаваш по БУС лентата и получаваш прекрасна снимка на колата си...и олекотен с 3 точки и 120.00 паунда глоба. За 2 години още 3 точки и качваш колата на трупчета.
отговор Сигнализирай
28
Край
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
В България който спазва правилата е прецекан.Така общество и държава не се гради.Просто трябва за всяко нарушение да се получава фиш.Глобяването трябва да се опрости много. Без много писане и формалности.
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Любимото упражнение на Фандъкова - да остави по една лента за движение направо по многолентовите булеварди на София. Например 3/4 от влизащите и излизащите в 120 хилядния ж.к.Младост минават по бул. Малинов, но ... една лента. Същото гледам че е и по България. По Цариградско шосе преди Орлов мост е същата дивотия.
отговор Сигнализирай
26
do 12
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
ако мерилото ти за един човек е заплатата му - ходи на поклонение в банката и не се бутай в нормалните хора
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Не разбрахте ли, че Фандъкова нарочно нацвъка бус ленти, велоалеи и светофари под път и над път, за да затапи колкото се може повече движението в София, което води до по-голям разход на гориво и повече приходи за мафията.
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 6
Нямам нищо против да те карам в бус лентата стига да има достатъчно ленти и за шофьорите. Специално на България от 3 ленти има 1 за наляво,1 за направо и дясно и 3та е бус. При положение че сутрин на този участък има средно по 300 коли и 1 бус, питам нормално ли е 300 коли с 500 души в тях да се ръчка в 2 ленти а в същото време да има цяла лента за 1 бус с 30 души!?
отговор Сигнализирай
23
До 15 Васил
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Карането на кола в града не е лукс, поне от 1970 година. Ти да не си мислиш, че живееш в 1912 година?Отдавна колата е неоходимост, а не лукс, и не случайно около 1960 година в Италия осъзнаха, че всяко домакинство трябва да има кола и го направиха.
отговор Сигнализирай
22
Агент Буда
преди 6 години
Харесвам 14 Не харесвам 4
Бус лентите трябва да се разрешат за ползване сутрин и вечер, в час пик. Каква е логиката цяла лента да стои празна, а другите две или три да са претъпкани, когато градския транспорт минава най-често на 15 мин ?!?!?
отговор Сигнализирай
Новини