IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

2 млн. родни шофьори ще ползват "бонус", 18 хил. джигити "малус"


Обратно в новината

Коментари Коментари

79
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 18 Не харесвам 0
От около 50 години колата в България не е лукс, а необходимост и трябва всяко домакинство да може да има и използва кола, както е по белия свят. Затова застраховката ГО не трябва да е повече от 30% от минималната работна заплата за леките автомобили, като даже и 30% е много.При 510 лева МРЗ през 2018 година, ГО не трябваше да е повече от 153 лева.При 560 лева МРЗ през 2019 година, ГО не трябва да е повече от 168 лева.
отговор Сигнализирай
78
Млад шофьор
преди 6 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Ако КАТ реално санкционираше всички нарушения по мои изчисления щеше да е обратното 18 хил. щяха да ползват бонус, а всички останали малус. Много от така наречените "образцови" шофьори ежедневно сериозно погазват правилника и представляват опасност за здравето на другите участници, но няма кой да ги санкционира, обаче ако на същите им вдигнат ГО веднага излизат на протест, защото им били нарушени правата !
отговор Сигнализирай
77
Нагоре,нагоре,нагоре
преди 6 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
Март 2016 застраховката ГО ми беше 191 лева, по-висока от предишната година.Март 2017 - 204 леваМарт 2018 - 227 леваСега очаквам през март 2019 ГО да ми е около 350 лева, а ако ми се случи ПТП, да ми вдигнат застраховката до 1400 лева. 1400 лева - 191 лева седем пъти увеличение.
отговор Сигнализирай
76
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Адаш, нямаш ли работа бе?
отговор Сигнализирай
75
Мирослав
преди 6 години
Харесвам 39 Не харесвам 0
Готова измислена система, ние пак я побългаряваме... Пример във Франция : млад шофьор почва на 100% от цената. С всяка изминала година в която няма ПТП или нарушение = 5% отстъпка. Бонуса стига до 50%, а при нас 25? При ПТП = 25% повишение, а не 190... Досието се води на шофьора, не и на колата! Какво съм виновен аз, че Иван има 10 ПТП-а, а аз искам да купя неговата кола? Целта унас не е спад на броя ПТП, а печалба на застрахователите както винаги!
отговор Сигнализирай
74
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Нали знаете, че всеки момент от "бонус" може да станете "малус"?!Това е пирамида.Застрахователните дружества са узаконена пирамида, където внасяте пари и при нужда получавате малко или НИЩО.
отговор Сигнализирай
73
Обективен
преди 6 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
Сега за стара кола на над 20 години с 120 к.с. ще се плаща данък МПС от най-малко 149 лева, вместо досегашните 97 лева и гражданска отговорност 600-1200 лева, вместо досегашните 180 лева. То колата не струва толкова. При това нищо не пречи общините да ни треснат данъка по максималните суми и не 149 лева данък за тази кола, а 447 лева данък МПС да се плаща. Гражданската 1200, ГТП още 50 лева и ето ти 1700 лева на година без да включвам винетката, която е още 100 лева. МРЗ перз 2019 ще е 560 лева.
отговор Сигнализирай
72
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
Дали няма да е по-евтино да си караме без затсраховки и прегледи. Имам познат, който е без книжка, кара си кола, лежал е в затвора, дължи 4к на КАТ, но си кара. Блъскал е полицейска кола, но си кара. ТОВА ЛИ ТРЯБВА ДА СТАНЕ? АНАРХИЯ?
отговор Сигнализирай
71
Веско
преди 6 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Все повече затъвам в недомислие. Вместо нарушителите да се гонят до дупка, а причинилите смърт на пътя повече да не се качат на кола. Вдигат застраховките за да покривали повече обезщетения. И при това застраховката е услуга, която по принцип не може да ни се налага. От друга страна казват правете застрховка, но ако се случи нещо пак ти одираме кожата!?
отговор Сигнализирай
70
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
АЗ СЪМ КЪМ ТЕРМИНАЛ 2. ТАМ НЯМА ДА МЕ ЗАНИМАВАТ С ГЛУПУСТИ
отговор Сигнализирай
Новини