IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

71
Аспарух
преди 6 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Страхотна статия за малоумието на някакво" елитно" общество,което знае да плямпа,но не и да мисли!Електромобилите имат огромни батерии,за чиито изработване се отделя много ресурси,които дефакто замърсяват природата.А после,като трябва да се изхвълят?Ами токът,който,ще ползват,основно идва от ТЕЦ-те.И трето не е ли меко казано неефикасно,да предвижаш мъртав товар,който е повече от половината тегло на колата?Ами после от къде,ще дойдат пари,като от горивата държавата събира огромни данъци?
отговор Сигнализирай
70
Oleee
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
***. и пак си се изцвъкала неподготвена ей. Виж какво хубаво ти се е получило с "толкова гигантски, че би им завидял всеки бивш комунистически лидер'. Пиша ***, ел.к.е., за соца - там ти я силата. Колкото повече глупости напишеш (препишеш), толкова повече аплодисменти ще получиш.
отговор Сигнализирай
69
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Да заменят думите дизел с лифтове на Банско и ще стане нещо смислено, дето нормалните хора отдавна вълнува тук. Няма как да финансират еко талибаните и джендериите и да ни гледат как се гърчим и да си мислят, че няма да дойде и при тях... Е дойде другари... сега остава да задължат шофьорите на дизели един път в годината да изкарват по 1 седмица на море с жените си, ама в България.
отговор Сигнализирай
68
Вещ!!!:) ..и нацелув
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До Владо:България открай време се възприема в Германия, като Африканска държава, така че Кайро не е толкова далеч...:)Но характерно за германците е, че те не взимат присърце проблемите на племенните държави, защото смятат, че там всичко се дължи на кланови войни, следователно е безмислено да си късат душите за някакви си вождове и техните препирни, въпреки че има много солидарност в немския народ, която е видима от благотворителност, до дизели на половин цена!!!:)Вождът Винету е винаги опипан
отговор Сигнализирай
67
Вещ!!!:)
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Немците спряха да си поддържат колите след 3-така година, след като им изтече гаранцията, затова най-късно до петата ги продават, а тези които си плащат за външна гаранция, те са малцинство и техните коли са поддържани до последно в официален сервиз, така че търсете коли с ТЮФ за поне една година напред и с удължена гаранция, която не е изтекла...Според мен дизеловата технология е най-непрактичното нещо, но колата ви надскочи ли нетно тегло над 1700 кг, се изисква по-висок въртящ момент и т.н..
отговор Сигнализирай
66
Реалист
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Щом немците слагат забрани, значи ги слагат заради замърсяването с азотни оксиди, заради което Европейската комисия ще ги глобява, както ще глобява нас за замърсяването с фини прахови частици от отоплението. На практика дизеловите замърсяват повече от бензиновите само с азотните оксиди и чак при колите с Евро 6, разликата става малка. Това означава, че дизеловите коли преди 2016 година не са по Евро 6 и тях ще ги спират, т.е. немците ще ни продават и нови коли, а не само стари.
отговор Сигнализирай
65
opetkov
преди 6 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
До Владо Работил съм в над 30 държави като само Египет беше страната в която видях, че нещата са по-зле отколкото в България.
отговор Сигнализирай
64
opetkov
преди 6 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен Забрави да кажеш само , че "робите" бачкат за 10 евро на час, а ние "господарите" за 2 .
отговор Сигнализирай
63
Владо
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Щом слагат София до Кайро...значи сме наистина много зле :(
отговор Сигнализирай
62
пак аз
преди 6 години
Харесвам 10 Не харесвам 5
Ей на такива дървени философи като тариката Др. Уотсън разчитат джамбазите да си продават таралясниците на половин милион километра сдухани от каране, но замаскирани като "взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова".Обаче Андрешко е щастлив и си мисли че е прекарал всички ... а прекарание обикновено е той самия!
отговор Сигнализирай
Новини