IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Нужно ли е да "помпате" спирачки, когато сте стъпили на заледен път?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

15
Бобчо
преди 6 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До чичо МиткоДори на лед с ABS спирачния път е по-къс, отколкото без ABS. Дори с летни гуми на лед спирачния път е по-къс, отколкото без ABS. Само човек, който не се е качвал на кола с ABS, дори първо поколение(има и такива шофьори) може да твърди, че системата не върши работа.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Журналята в репортажите при инцидент, винаги натъртват,че нямало спирачен път.Ми няма, затова е АВС!
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До Чичо МиткоТака е, ама това ако знаеш че има лед.Когато температурите са около нулата, тук може да няма, след 100 метра да има лед. Божа работа. А да караш 400км само на 1-ва и 2-ра не е гот.
отговор Сигнализирай
12
Чичо Митко
преди 6 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
Спирачки на лед - автомобилно пързаляне! Първа, втора, много ниски обороти и галене на газта!
отговор Сигнализирай
11
Gorskio
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
Чисто нова октавия 2015 - натискаш *** на светофара и безучастно гледаш как приближаваш предния. А АБСа хърка ли хърка, ама не спира. Това с ASR пък е за съвсем големи ***, които нямат идея какво да правят при завъртане на задницата. Истината е че ако влезеш с несъобразена скорост в завоя няма никакъв шанс да го вземеш с всички системи които имаш. Единствено помага Главният мозък, като взема мерки предварително...
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
ДО 6. Автоматика също има ръчни скорости ако модела на скоростната кутия е от такъв вид. Процедира се по същият начин както при ръчните скоростни кутии. При автоматика пак има моторна спирачка но не е толкова чувствителна след отпускане на газта както при ръчната.
отговор Сигнализирай
9
Handel
преди 6 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Боже тия откъде се намериха да напишат статия за опреди повече от 20 години?
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 8
И да вметна, че бръмчалника ми е пригоден за бясно каране в остри завои, а не за бързо каране по прави отсечки. Там си ме кефи. Колкото се може по-ранно наличен макс въртящ момент, окачване предвидено именно за завоите, олекотени джанти, усилени съединители, рапзънки, разгъвки, двойно по-дебели стаб щанги, дроп линкове от солиден метал, усилена хидравлика...И да, усещам как прехвалените "Пирели" в завоя изтърват на 60км/ч, а Мичелина държи до 75км/ч или как Миче на 10к км умира на 50км/ч...
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
"Най добрия подход е превенцията.Да предвидиш какво ще стане! Ти явно продаваш гуми и затова така говориш"Глупости. Просто се вманиачих, смених една камара гуми(на една и съща кола) - 16-ки, после 18-ки, после 19-ки. Извън зададения за колата размер - проблеми(не фатални, но..). Спрях се на 17-ки. Смених бая марки. Мислех, че Конти е върха(сега съм с Конти), но Мичелина кърти мрака. Другите са леш спрямо тия. А новата гума(под 10к км) просто няма какво да я бие! След това леш. Сезона ми е ~10k
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Анониментова с предавките при автоматик как работи ?
отговор Сигнализирай
Новини