IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да шофираме върху замръзналия път?


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
Три пъти съм катастрофирал и все на лед.За щастие без сериозни последици.Първият път беше с ладата на баща ми преди 20 години-карах бавно,но просто поднесе на един завой и стана неуправляема.За лош късмет един шашък караше бързо в другото платно и не можа да избегне удара.Вторият път тъкмо бях купил кола и още беше с летни гуми.Нямаше сняг,но на едно място беше заледено,пак на завой,поднесе и ударих спряла кола пред мен.И в двата случая имаше само огънати ламарини.
отговор Сигнализирай
24
Бай Иван
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Бай Иваново правило..Когато карате зад някой си представете ,че в колата пред вас е детето ви...Когато изпреварвате си представяте отново същото и така няма да имате никакви проблеми със шофирането!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
До БобчоТеорията си е важна , но както казваш трябва да я прилагаш интуитивно а за това си трябва доста практика.И да прав си че практиката трябва да е на подбрани елементи за твоето ниво на шофиране.Но тука говорим за теоритичната част, когато излезеш да практикуваш трябва да знаеш какво се опитваш да направиш.Не е идеята да практикуваш спиране на лед(което няма как да стане), а контрол на движението на колата върху леда .Иначе да има доста упражнения за това осморката е доста добро за напрег
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 10
ЧПЪРВИЯТ Е ДА ИНВЕСТИРАТЕ в качествени зимни гуми - което от рационална гледна точка е далеч по-смислено, отколкото да инвестирате в най-скъпия смартфон на пазара."Влизаш у моло и казваш "Пички, па да знаете какви зимни гуми съм си сложил, ялате на паркинга да пипнете грайфера!". Хахахахах.
отговор Сигнализирай
21
?елтик фрост
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
За всеки случай да не шофираме с летни *** щото във "варненско не пада сняг" разбираш ли.... Затвор за тия тъпагьоси!
отговор Сигнализирай
20
тойвонен
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
Има огроооомна разлика в това да УСЕТИШ и да ВИДИШ занасянето на автомобила си . . . . . . Стане ли второто - вероятно вече е късно за меневрирана - молете се да няма никой в насрещното или да имате мантинели покрай пътя . . . . . Лек път на всички ! ! ! ! !
отговор Сигнализирай
19
Бобчо
преди 5 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
Няма как да подготвиш на теория един водач как да реагира при намалено сцепление(сняг, лед, кал, пясък, прах и т.н.) на пътя, трябва си практика. Съветвам всеки да се мята на колата и да отива на достатъчно широко и пусто място, за да не се блъсне в някой/нещо (има ги навсякъде) и с някой по-опитен буквално да се попързаля с колата, дрифтове, ръчни и т.н. Така ще научи вестибуларния си апарат да засича ситуациите още преди да са се случили. Правихме това още като *** с ладите и москвичите
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 34 Не харесвам 6
Най-важното при шофиране върху лед, е фаровете да блещят по пладне и риванола да е в срок на годност. Така казват рушветчийстващите копанари.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 9
По отношение на зимното шофиране може да се учи много от руснаците , просто при тях това е всекидневие.А не изключение.Защото случая 14 е само при път без препятствие пред тебе на пътя , но ако има препятствие примерно в областта на занесената задница.Там е по сложно и е поредица от действия които трябва да се направят.Игра с скоростите игра и със газта .Но за щастие по Интернет са направили достатъчно материали по въпроса. Това вече си обучение за опитните шофьори , не е за съвсем начинаещи.
отговор Сигнализирай
16
Влади
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 2
Стара песен:Карай, шофьоре, карай надясно,да не ти се види шосето тясно...Това първо, а второ: стар принцип:С колкото км/ч караш, поне толкова метри трябва да има между теб и предния. Пример: 50км/ч -> 50 метра дистанция, много е важно.Спиране: все по-ниска предавка, удариш ли рязко спирачка, ще се возиш на шейната на дядо Коледа.И най-важното: ниска скорост.
отговор Сигнализирай