IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Toyota и Panasonic ръка за ръка: Правят нови батерии


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Бобчо
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Къде се засилихте да слагате 5 MW/h батерия в кола?! По-рентабилно ще е да сложат пак 100 KW/h батерия, която обаче ще е много пъти по-лека и ще заема значително по-малко място в колата. От там следва, че колата ще е несравнимо по-лека и ще харчи много по-малко. Но, най-важния въпрос остава без отговор - от къде по дяволите ще вземем толкова много ток за да заредим всички тоя батерии??
отговор Сигнализирай
12
LosHo
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
Както Мъск спомена, над 70% от частите и оборудването на електромобила са тотал о различни от тези на една кола с вътрешно горене. Т.е. Никой от големите в индустрията не иска да инвестира в електромобил, а предпочитат плъг-ин хибридите и да продължават да те смучат за смяна на масло и други консумативи, които липсват при електромобилите. Нокия си мислеха, че са номер едно вовеки и че никой не може да ги измести от трона. Е... спряха с разработването на нови технологии и видяхте какво стана
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Да е жив и здрав Руския физик който получи нобелова награда през 2010 година Константин Новосьолов!
отговор Сигнализирай
10
Инж
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
По-голям капацитет на батерията означава и по-голямо изминато разтояние. Но и по-дълго време за заряд. Т.е. освен батериите, трябва и зарядните станции да се развият още. Военните приложения обаче са повече. За тях новите батерии означават повече време за дроновете във въздуха, с повече снаряжение и сензори. И доближава с още една крачка към дронове-таксита.
отговор Сигнализирай
9
юбералес
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Става въпрос за графеновите батерии- Grabat В Испания се строи такъв завод и ще се пусне през 2020г. Но енергийната плътност не е 50 пъти, а не повече от 2-3 пъти спрямо сегашните литиеви. Тоест около 700вт/ч - 1кв/ч на кг. Самсунг пуснаха такава батерия, но е за телефон.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До 12 Сегашните хибриди са с 1.2 до 2кВ никелови батерии. Plug-in е с около 11kW и е Li-ion. W/kg и W/$ се промениха адски много - W/kg се покачи над 4 пъти, а W/$ падна поне 2 пъти спрямо преди 10г. И тук не говорим за физика ... а химия!
отговор Сигнализирай
7
12
преди 5 години
Харесвам 19 Не харесвам 1
"Няма как да се направи батерия която да има 50 пъти по висок капацитет от сегашните литиево полимерни батерии."22.1.2019 - комнтар номер 7 хахах"Няма нищо, което да бъде открито във физиката, вече. Всичко, което остава са по-точни измервания"Около 1900та - Лорд Келвин.Ако един най-брилянтните умове на по-миналия век може да изцепи таква простотия, на теб ти е простено. Лека!
отговор Сигнализирай
6
хахах
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 7
50 пъти по голям капацитет.....това не e възможно! Коригирайте си превода. Или спрете да пишете глупости и фалшиви сензации!Има си конкретни формули по които се изчислява ЕНЕРГИЙНАТА ПЛЪТНОСТ на батериите и горивата. Има си и лимити на тази плътност.Няма как да се направи батерия която да има 50 пъти по висок капацитет от сегашните литиево полимерни батерии.Това означава една кола като Тесла да има батерия 5 МЕГАВАТА и да минава 20 000 км с едно зареждане. Това е НЕВЪЗМОЖНО!
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
това ще е голям пробив,и ще направи ел колелата и колите бъдещия индивидуален и групов транспорт,но само ако удължат живота на батериите или ги направят достатъчно достъпни за подмяна
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До ..значи трябва да изминават 50 пъти по-голямо разстояние?
отговор Сигнализирай
Новини