IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

VW Group закрива своя завод в Украйна


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

52
Щирлиц
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 2
Не знаех,че в тази к.чина,се произвеждат автомобили на VAG.Разочарован съм.
отговор Сигнализирай
51
местя го в
преди 6 години
Харесвам 35 Не харесвам 2
От трън та на глог ........ другия крачол.
отговор Сигнализирай
50
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 59 Не харесвам 0
Миналата седмица се връщах от Полша през Чехия, Словакия и Унгария. Пътищата им са пълни с автовози с нови коли от всякакви марки, които се произвеждат в тези държави. В Чехия дори видях няколко влакови композиции с нови новенички Шкоди. България старателно е избягвана от автомобилните производители. Каква е истинската причина можем да предполагаме, но доста от предишните коментирали са дали доста смислени предположения. А Буци може да си говори каквото желае...Оставаме си луканкопроизводители.
отговор Сигнализирай
49
до до 51
преди 6 години
Харесвам 68 Не харесвам 2
Аз съм на 74г. и на рено му спряха производството французите защото ние нарушихме договора рено имахме право да продаваме в страните от СИВ но нашите започнаха износ за арбските страни и по евтино от колко го продаваха там французите.След това те дадох право на румънците и те спазваха договора.
отговор Сигнализирай
48
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 43 Не харесвам 1
Заради Дизелгейт удариха хамериканската колония.
отговор Сигнализирай
47
До 51 от 50
преди 6 години
Харесвам 41 Не харесвам 2
Нищо не греша друже ,аз съм на 70 и съм се возил доста пъти на ,,Булгаррено " .Ако си свидетел те бяха 8 и 10 , сглобяваха ги в Пловдив,а имаше и онази,,острилка" Булгаралпин.С такава се състезаваше Илия Чубриков .Но точно по линия на СИВ и СССР пред 70те ни спряха поизводството ,а за собствен проект пък и дума не даваха да се издума.,,Въртях се" в тия среди /като кибик/и още тогава се разбра че проекта 40,000 коли годишно-няма да стане. А сърбите си произвеждаха Застава и Юго
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 47 Не харесвам 3
За всичко е виновна Русия,нали така? Тц-тц-тц,дори Щатите и Балтийските държави не са такива истерици.Бас ловя ,че в Киев сега ще има протести пред руското посолство
отговор Сигнализирай
45
До 50
преди 6 години
Харесвам 49 Не харесвам 6
Грешиш човече! В България едно време имаше завод на френската фирма "Рено"и се правеха автомобили Рено - Булг.ар . Не е имало забрани, нямахме капацитет и съсипахме завода
отговор Сигнализирай
44
ДО 46
преди 6 години
Харесвам 36 Не харесвам 16
Не мойто момче-пубертетче.Това си ни е наследство от Мутросельо от Правец. Още тогава ни забраниха да СГЛОБЯВАМЕ каквито и да са автомобили от запад. Румъния можеше,Полша също,Шкода си имаше и има повече от сто годишни традицииНие трябваше да правим само електрокари и странният пенкелер ,,Мадара Шумен"Живота ни не започва с твоето раждане дечко! Питай дядо,тате ,научи си историята.Тя не започва преди 10 години. Народа казва,,Крушката си има опашка"
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 6 години
Харесвам 61 Не харесвам 12
Ето защо завода ще е в Сърбия, а не в Бг:1. Наличие на квалифицирана работна ръка (завода на Застава в Крагуевац), която няма нужда от обучение. Традиции в автомобилостроенето.2. Много по-добра пътна инфраструктура.3. По-добра криминогенна обстановка, поради отсъствие на големи компактни малцинствени групи, склонни към бандитизъм.4. Политическа и нормативна предвидимост, необвързана от настроенията на вожда.5. Ниски нива на корупция
отговор Сигнализирай
Новини