IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Honda излиза и от Турция. Затваря завода си през 2021 г.


Обратно в новината

Коментари Коментари

25
Авто Джамбаз Курназ
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Никой нормален не кара чисто нова Хонда тука идват след мин. 10 години тестове по германските аутобани за да сме сигурни, че нема скри дефек и всичко е здраво.При това тестваме вашия автомобил напълно безплатно с доброволци -германски пенсионери 37 набор.....
отговор Сигнализирай
24
Ач
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 4
Абе хората купуват 612 хиляди нови коли на година при криза.Хонда си го казаха одавна махат се от региона на цяла Европа.Хонда сивик е около 45 хилки ...За тия пари си вземаш две европейски коли подобен клас-Сеат,Шкода,Форд....Нашите фенове на хонда карат коли на 20 години и я хвалят все едно е нова.Нова хонда по Бг пътищата с Бг номера не съм виждал
отговор Сигнализирай
23
ДОЙЧЕ
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
Махат се от Европа първо закриха в Англия сега и в Турция.Скъпички са хондите ,а тенекиите им са меки .Предпочитам Шкода или Ауди на теа пари.
отговор Сигнализирай
22
аз
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 7
Турция започва с "Т", "Тиня" също. Случайност - не мисля!
отговор Сигнализирай
21
McFlurry
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 10
До 25, Да, Турската икономика е толкова зле с 10540 $ БВП на глава (2017), a България 8030 $ БВП на глава (2017). Сигурно наистина ще изнасят пластмасови домати от Истанбул с редовни полети от новото им 7 млрд. евро летище. хахахах
отговор Сигнализирай
20
Yessssssssss
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 9
Honda обявиха официално, че ще затворят завода си в Турция. Решението за закриване на завода е свързано най-вече с кризата в икономиката на Турция. Охо хо хо. Все добри новини. Ще им видим "великата икономика", с която толкова много се фукат, след като и Европа си изтегли компаниите и фирмите. Тези ще останат да произвеждат и изнасят само пластмасовото си домати, ама и него кой ли ще им го купи. Хамерите добре ги гласят. А, какво ли им подготвят и с тяхното малцинство леле леле.
отговор Сигнализирай
19
спиро
преди 5 години
Харесвам 20 Не харесвам 2
До Анонимен 15Държавите не произвеждат автомобили - това е работа на фирмите. И не е нужно пазарът в страната, където се намира завода да е голям. Словакия, наприме,р не е Китай. Важното е инфраструктурата, включително поддоставчици, близостта до основните пазари, сттойността на труда, наличие на квалифицирана работна ръка.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
До Анонимен20Не ми казваш това.Не си заслужава да отваряш завод някъде си, да транспортираш суровините до там, а после да транспортираш обратно готовата продукция. транспорта е разход.В случая с България, точно така се получава.няма икономическа логика. и е на загуба.Кремиковци беше така. Внасяш въглища, внасяш желязна руда, возиш ги с влак 400км, после обратно и ги изнасяш. И след всичките тези операции си неконкурентен.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Че нали и аз това ти казвам, а ти твърдиш, че България е малък пазар и за това не било изгодно да се произвеждат автомобили тук и за това никой не произвеждал.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 16то не е да продават само тук, ще трябва да изнасят 95% от продукцията. транспортни разходи и т.н.
отговор Сигнализирай