IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Fiat Chrysler и Renault - перфектната симбиоза?


Обратно в новината

Коментари Коментари

9
Гост
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
До Анонимен 8Ако решиш да си вземеш Типо, избери дизела. :) Бензина не е добра идея. Слабичък е. Дизела е много приличен като разход и пъргавина на мотора.
отговор Сигнализирай
8
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Фиат не са в цветущо здраве(подобно на всички европейски производители) , но последните години изкараха няколко добри модела от които са продали милиони - 500/ 500Х, малкия Jeep, а от "Рено " се опитват да лансират ел-автомобили Zoe, Leaf, така че има бъдеще в цялата работа.Малко ме е яд че преди 2 години не взех новото "Типо" с 5 врати, много практична и красива кола.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
До Гостпри вносителите де,при вносителите ;)Нищо де купи си карай,пътувай дано не изгориш с пари.
отговор Сигнализирай
6
Гост
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До Анонимен 5За 508 ли говориш? Няма да споря, но попитай при вносителите на Пежо дали наистина е така. :) Може леееко да си се объркал с модела.
отговор Сигнализирай
5
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 12
До Гост 4Имам да.Един приятел ги кара нови.Блокирали мотори,блокирали компютри,калпаво сглобени двигатели и скоростни кутии.Абе как да ти кажа...Страшни са ама аз ще си купя нещо друго.Някак си не ми се става брат и пръв приятел с автомонтьора.
отговор Сигнализирай
4
Гост
преди 5 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
До АнонименВеднага ти казвам - Фиат Пунто - 2011 г. , бензин, минал съм с него 145 000 км по родните пътища /прекрасни без дупки/ и съм сменил само едни накладки и обслужване масла и ремъци. От година и малко карам Фиат Типо /произведен 2018 г./ и нямам никакви забележки. Нещо против Пежо 508 имаш ли? Жо е мтого прав, зависи от конкретния модел, защото и БМВ и Мерцедес имат недоносчета.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
До ЖоНавремето 604 е бил толкова пари колкото Ягуар ,Мерцедес,БМВ.Нали се сещаш колко хора биха отказали Ягуар или Мерцедес за да си купят седан от ниският среден клас.Не много по точно около 50 000 продажби.Но френските и италианските производители не се отказват да атакуват високият клас с недоразумения с разпадаща се пластмаса ,халтави седалки маломощни мотори и мигаща на почивки и според атмосферните условия електроника.Опитите не спират до началото на този век.Ама хайде да не съм хейтър.
отговор Сигнализирай
2
Жо
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
АВТОМОБИЛНАТА индустрия отдавна е разпиляна в най-различни държави. Отделни части и важни възли на автомобилите се произвеждат къде ли не. Отделни модели на една и съща марка се правят в различни държави.Сполучлива не е марката, а на конкретен модел на тази марка.НАПРИМЕР- Преди повече от половин век се появи Пежо 404, от което още се срещат екземпляри в движение.След него същата фирма създаде Пежо 504, 604 и др., но те не излезнаха сполучливи като Пежо 404 .
отговор Сигнализирай
1
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 27
Не искам да бъда лош пророк ама комбинацията от 3 боклучави марки (хайде кажете поне по 2 читави модела от фиат,рено и крайслер-няма нали?) едва ли ще доведе до нещо по различно.Нищо де единственото хубаво нещо е че като фалират ще фалират заедно и хората няма да се лъжат да им купуват таралясниците.
отговор Сигнализирай