IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пак сме сред последните в класация: 390 коли на 1000 души, в Люксембург - 670


Обратно в новината

Коментари Коментари

58
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Мисля да си купувам Пасат СС, автоматик. Моля за мнения за колицата - как се държи на пътя, добре ли ускорява, стабилни ли са спирачките. Благодаря.
отговор Сигнализирай
57
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Че това лоша новина ли е?В София не трябва да има поне половината от тях.
отговор Сигнализирай
56
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
С 442 лв. месечно не кола, ами и колело не мога да си позволя. За 4 живота ще събера за хубава кола.
отговор Сигнализирай
55
До 65 Симеонов
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Преди ВСВ сме били само преди Румъния и Югославия. Какво 10-15 място в Европа сънуваш? Гърците са били два пъти по-напред от нас, а след ВСВ плащаме милиони долари репарации, които отговарят на милиарди долари сега.
отговор Сигнализирай
54
Симеонов
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Интересно,какви основания имат тези които искат да бъдем първи.До 1940 г. сме били около 10 - 15 място в Европа.Но през 45 г. социализъм държавата е фалирала три пъти.Четвъртия беше в края на 1990 при Луканов, а петия 1996 при Жан и великия икономист Гечев.После Гаргамел подложи цялата държава на пладнешки грабеж и чак след 2002 г. при управлението на царя тръгнахме да се отлепяме от дъното.Икономиката е инертна система,за 15 г. чудеса не стават, но все пак сме несравнимо по-добре от соца
отговор Сигнализирай
53
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Що за идиотска класация. И какво, като имаме по- малко коли? Давайте да купуваме още тогава и да замърсяваме въздуха още повече, и да задръстваме улиците още повече. То и бездруго всичко живо се изкалпазани и до магазина не ходи с кола, пък какво остава да хване влак , ааа, да не съм ц***, та да пътувам с влак.
отговор Сигнализирай
52
Лихтенщайн
преди 5 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
поздрави от Лихтенщайн. Разтревожихме се за вас. Направо ни се изправиха късите косми.
отговор Сигнализирай
51
Всеки шофьор
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 1
знае, че в София колитe за последните пет години се увеличиха с поне 1/3. Сигурно някъде намаляват. Къде, който знае да каже.
отговор Сигнализирай
50
Намявят - др у,й път
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
В София, Варна, Бургас, Пловдив и Русе се увеличават.А и в другите средно големи градове. Вече всеки със заплата 600 лв. нето може да кара хола за 1000 лв. Без книжка, ГО, винетка и технически преглед естествено. И ако има тен.
отговор Сигнализирай
49
ЕС форевър
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
В Люксембург нямат нужда от огромна транспортна мрежа, затова имат нужда от коли, това е едно. Друго е, че в Люксембург имат суперразвит капитализъм и дори не им трябва метро или прекалено много влакове, понеже средната минимална запата е около 50 хил. евро на калпак, така че всеки може да си купи нова кола на лизинг когато си поиска. Тези 390 са прекалено много за България.
отговор Сигнализирай
Новини