IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Брюксел с амбиция: До 2050 г. забранява ДВГ


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
селянин
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
да помислим малкозащо хората ходят на работа с личен автомобил ами просто е та чак топлозащото е по евтино от градския транспорт + удобството от врата до врата+мръзненето зимата пример Благоевград софия 3 човекаь 15лв=45 +15лв общ. транспорт=60в ената посока с личен авт.50 лв отиване и връщане
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Брюксел е едно, а София и другите населени места в България са съвсем друго нещо. В Брюксел имат едни проблеми, а в България проблемите са други. В България никъде няма наднормено замърсяване с каквото и да е, причинено от автомобилите. Нещо повече, нивата на замърсяване причинени от автомобилите са под 7% от допустимите норми. В Брюксел явно не е така, щом ще налагат ограничения в част от центъра на Брюксел.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
До хахахахаДоказателства има само в математиката. По твоята логика мога да кажа и че няма доказателства че цигарите и радиацията причинпват рак.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Брюксел заслужава атомна бомба.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
Град Брюксел има три пъти по-голяма гъстота на населението от София, използването на автомобилите е 4 пъти по-голямо в сравнение със София, а броят на автомобилите на човек от населението е 1,5 пъти по-висок от този в София. Резултатът е 18 пъти повече движещи се автомобили на 1 кв.км площ в сравнение със София.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Като напишат Брюксел, човек си мисли, че става дума за целия ЕС, а то било за малка част в центъра на град Брюксел и то след доста години, а дотогава нещата може да са съвсем различни.
отговор Сигнализирай
11
човек
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
До: номер 8 (До въпрос)И аз имам много роднини и познати разболели се и умрели от рак.Но това не е откакто съществуват GSM мрежите, а много по-отдавна.Дядо ми се разболя и почина от рак непосредствено след аварията в Чернобил.Дали има връзка? Не мога да докажа.Майка ми се разболя от рак и почина преди 7 години.Леля ми се разболя от рак и почина наскоро.Имам колеги и колежки болни от рак (слава Богу, все още живи, дори ходят на работа).Преди Чернобил само една моя леля е имала левкемия.
отговор Сигнализирай
10
човек
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До: номер 1Е, чак пък раково болни... едва ли. Но пък честотите на 5G стандарта са по-високи от тези на 4G, като попадат в спектъра близо до инфрачервените лъчи.Макар и да не са източник на йонизираща радиация, в този спектър американската военна индустрия, фирми като Рейтиън например са разработили несмъртоносни оръжия за отблъскване на тълпи, примерно протестиращи, с такива лъчи.При облъчване с голяма мощност изпитваш болка и парене, като при изгаряне.Прав си, в Брюксел са забранени.
отговор Сигнализирай
9
хахахаха
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
отново чета простотии. значи доказателства няма. а само голи приказки.
отговор Сигнализирай
8
До въпрос
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 2
Ето ти доказателство. До преди 30 радиа и 1000 тв канала в ефир от сателити, три мобилни оператора и хиляди уайфай мрежи в града плюс тел в джоба, рака беше като едно време градушката. Всички сме чували ама никой не е виждал. Последните 10г само аз има 5 познати, а ОНКО заведенията са като магазините, има ги навсякъде. Разликата между 4г и 5 г е до 200 пъти в силата на сигнала защото обхвата е нисък, до 1.5 км, има забрана и в градове в сащ, вече и в Швейцария!
отговор Сигнализирай