IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Старият германски дизел дими у нас: Ставаме ли автоморгата на Европа?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

130
Факт
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Тези досегашни 30 години на демокрация и пазарна икономика ни пратиха далеч назад в развитието и никога няма да достигнем нивото сред останалите държави в Европа, на което бяхме през 1988 година.
отговор Сигнализирай
129
Я па ти..
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 4
До Анонимен 131 Това са пълни лъжи. Никой нищо не ти е обещавал. Всички се надявахме че ще станем като Западна Европа.Но не се получи.45г. социалистически възход трудно ще се избие.И все пак живеем по добре.
отговор Сигнализирай
128
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
Кола, която се кара на градско, няма как да не пуши. Особено дизелът, който изстива бързо, а загрява тръдно. Дизелът е за комерсиални цели - да го запалиш сутринта и дажне го гасиш цял ден. Ори градско каране той на практика 80% от времето е студен и нафтата излиза полуизгоряла. И всякакви финтове за избягване на това, са скъпи, сложни и ненадеждни. Малолитражен дизел евентуално може да се вгради в хибрид.
отговор Сигнализирай
127
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
А *** дето го вкарват управляващите не ви ли дими? ***.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Първо потърсете сметка на фирмите, които ползват огромни допотопни камиони. Евро 4 изобщо не е толкова мръсен.
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Едно време, през 1989-1990 години, новоизлюпените демократи от СДС ни убеждаваха, че само след пет години демокрация и пазарна икономика средният българин ще си купува нова кола с три месечни заплати. Сега средният българин получава 750 лева заплата бруто, което е 582 лева нето. Та каква нова кола ще си купи с три такива месечни заплати и то 30 години след като в България има демокрация и пазарна икономика, а не 5 години.
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 1
За България старите немски коли са нови. Само в София е малко по-различно, тъй като колите в София са средно на 11 години. Старите немски коли обновяват значително автопарка ни. Бензиновите и дизеловите автомобили до 10 години замърсяват еднакво пренебрежимо малко. В Германия не е така. Там азотният диоксид им е проблем, като там автомобилите замърсяват 28 пъти повече с него от тези в България на единица площ в големите градове подобни на София.
отговор Сигнализирай
123
Bobi
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 6
проценти, мроценти.... Един кашкай е 230 евро на месец. Колкото е надника на детето ми. Е има и начална вноска, към заплата и половина.
отговор Сигнализирай
122
Мъдю
преди 5 години
Харесвам 1 Не харесвам 9
15000 евра 5г шкода суперб дизелак на 60 000км
отговор Сигнализирай
121
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 9 Не харесвам 4
До ГретаГретооо, гретоо,Новия Гоуф е Евро6+ с карбамид, отзад е чисто като с цветяА 14г изтърбушен Голф без ЕГР и орязана генерация е коптор. Аре нема смисъл от такива сравнения...
отговор Сигнализирай
Новини