IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Новите коли замърсяват повече от старите?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

19
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
От опит да ви споделя че 12-годишния дизел Е3 при 90-120км/ч даваше разход 4,5-4,7л/100Е6 дизел с 420кг и 40к.с. повече харчи4,3-4,5л/100 . На градско по-старата и малка кола спестява 0,3-0,4л/100
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 29 Не харесвам 0
Загубих всякакъв интерес след като прочетох че предлага да се забрани продажбата на дизел/бензин още 2030г. От статията наднича продуктово позициониране.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 33 Не харесвам 5
Откога въглеродния двуокис ( CO2 ) се води замърсяване и "вреден газ"?Значи аз като дишам - замърсявам с вредни газове. По-лошо: кравата като диша, замърсява с вредни газове? Дай да изтепаме всички крави и да рупаме трева? Ама проблем - тревата за да расте иска CO2? Чакай, тревата се хвани с "вреден газ"? ОМГ, ОМГ... Ся вреден ли е, не е ли вреден, замърсява ли, не замърсява ли?Боже мили, учете химия, не бъдете Грета!
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
Вярно е, че новите коли са силни замърсители. 1,за да се произведе цялата машина, има огромен разход на енергия за суровини и превози. 2,тестовете за газовете в последните години бяха фалшифицирани, за което май повечето автомобилни гиганти плащат огромни глоби. 3,когато се хвърли стара кола, разходите покрай нея, енергията и замърсяването би трябвало също да се отчитат като част от производството, както при отпадъците от ядрено гориво. 4, новите коли минават повече км., а са и по-тежки и рушащи
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
До 10 ти,Не се разбра, а въглеродните емисии потвърждават ли писаното в статията.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 14 Не харесвам 13
Доста некоректно сравнение. Все едно сравняват ябълки с круши. Примерно кога е по-замърсяващо, когато с по-тежкият и по-голям нов автомобил направиш 1 курс, за да закараш нещо или когато с по-лекият и малък стар автомобил направиш 2 курса, за да свършиш същата работа?
отговор Сигнализирай
13
MaйMyнaтa
преди 5 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
До 12Същия е, много е aбeн
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До Анонимен Мухаха, следващия облъчен. Или пък може би пак N2?
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 22 Не харесвам 24
Наистина карбуратора е най добрата система за ДВГ. Руските коли затова ги правеха само с карбуратор и затова още си вървят и нищо не замърсяват. А западните трошки с директното впръскване се разпадат веднага след като им изтече гаранцията. И много мърсят въздуха.Едно време в България всички караха качествени руски бензинови коли и въздуха беше чист. От както започнахме да караме западни трошки въздуха се замърси и в градовете не се диша.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 5 години
Харесвам 11 Не харесвам 5
До Анонимен 6Това определено не е особено вярно! Един автомобил Евро2 съпоставим с моя Евро6 тежи около 1100 кг, а моя е над 1600. Разхода е почти еднакъв, кс са 100% отгоре
отговор Сигнализирай
Новини