IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

16 000 евро за Жигули – колко струваха колите в СССР и Трабант в Бургас?


Обратно в новината

Коментари Коментари

137
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 8
До ОбективенС други думи, тарикатите сте намерили начин да прецакате системата, а нормалните хора са чакали ли чакали. Това е само едно допълнение към това което знаем на кои липсва комунизма. Е, сега вече, който си изкара кинти може да си купи, и никакъв тарикат не може да му попречи.
отговор Сигнализирай
136
И друг курс
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Пък аз други курсове помня.Помня кагато доларът на черния пазар се купуваше за два лева и го запомних ,че стигна 4 лева за долар преди да почне дУмокрацията.Моят "Москвич" през 1981г. го купих за 6100 лева,демек делено на усреднен долар за три лева равно на приблизително 2033 долара за моя нов "Москвич".Днес също можете да си купите таралясник за 2000 долара,но аз изминах 250 000 километра с новата си кола от Ловеч.Сменил съм за 10 години едно каре,семеринг и платно на бензиновата помпа.
отговор Сигнализирай
135
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 5
До Анонимен 134"18 000 евро струва един посредствен автомобил" Тойота Корола хечбек е 32 290 лв за базовия вариант. Това не е "посредствен автомобил". Фолксваген Поло е 39 000 за най-високия вариант (пълни екстри с най-добрите двигатели). Това също не е "посредствен автомобил"И китайските *** имат копия на Мерцедес и Бентли. Това не ги прави дори близки до тях. Това дори не включва развитието на моделите през годините. Има известна картинка на еволюцията на Лада и на Голф. Намери я.
отговор Сигнализирай
134
до Обективен
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
Само за Лада не си прав. Жигулито , ВАЗ 2101, 2102 струваше 6500 лева, Лада 2106 и 2107 струваха над 8000 лева. Аз след 10 год. чакане си купих през 1982 г нова Лада 2106 ( с двойните фарове, 80 к.с.) за 8500 лв. Заплатата ми беше 250 лв. По-интересно е, че старите коли се продаваха много скъпо, а сега се предлагат много евтино.
отговор Сигнализирай
133
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 0
Шкода 120Л беше 6400.Шкода 105Л беше 6100.И си бяха типови. В смисъл, забрави за екстри, каквото има. :)
отговор Сигнализирай
132
Обективен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
За чакането да ти излезе номера за кола. Много хора сега не знаят как беше, а много и тогава не знаеха и може и да са чакали ненужно много за кола. Технологията беше проста. Правиш 1500 лева вноска за определен автомобил, получаваш номер и чакаш. По всяко време може да си смениш за кой автомобил чакаш. Когато дойде доставка, изведнъж номерата за него скачат и тогава някои се сещат да си прехвърлят номера за него,но вече е късно. Затова такива хора чакат много време. Всички останали си го купуват
отговор Сигнализирай
131
Факт
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 6
80% от сградния жилищен фонд е строен през ония 45 години.Останалите 20% преди и след.Пита се в задачата-как с тия ниски заплати са го изкупили/построили хората, та почти всички имат собствени жилища?Колкото до колите-през 80-те една Лада в Кореком струваше 3000$,за колкото се изнасяше и на Запад.От това по-реална цена няма.Впрочем,за 12-15 000 лева можеше да си я купиш от някой,на който е излязъл редът,а няма пари.После същия си купуваше жилище с парите.Москвичът впрочем струваше 5700лв и 1-2г
отговор Сигнализирай
130
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
16000 евро струва един посредствен автомобил в наши дни. Жигули е копие на Фиат 1300 който за времето си е бил върхът на сладоледа и сравнен с днешните класове би попаднал в 25000 - 35000 евро ценовият диапазон. Москвич пък е копие на BMW 1500 от 1962г.
отговор Сигнализирай
129
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
Това му го разправям на един , че със същия брой заплати и преди и сега можеш да си купиш автомобил, 30 заплати по 800-1000лв си купуваш сносна кола
отговор Сигнализирай
128
Обективен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Купих си кола през 1986 година и не мога да се съглася за цените и чакането. Тогава след Волгата, най-скъпата кола беше Вартбург - 7600 лева. Москвич струваше 5400 лева. Ладата, която тогава продаваха беше 6600 лева и затова всички искаха Лада и имаше дефицит. Застава - 5600 лева. Шкода не помня точно, но мисля, че беше 6700 лева. Чакаше се до първа доставка, а доставките бяха няколко пъти в годината. Само за Лада се чакаше повече.
отговор Сигнализирай
Новини