IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Помните ли когато България пионер при електромобилите?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
ШибиРиби
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 8
Българина е толкова *** че даже да го удари късмета по главата и да земе че измисли нещо после не знае как да го реализира. Кумпютути илекртукари и темподобни иновации са продадени за стотинки от цъpвyли директори и отнесени от конкуренцията
отговор Сигнализирай
39
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 8
До 49Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят.....Не съм тотално съгласен! Пуснаха на западния пазар дрелки/бормашини призводство на бившия Лпром-Ловеч и почти веднага ги върнаха обратно на производителя или търговеца! В качественото производство, в сферата на механиката и електрониката хич ни няма!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 16
А снимката на "българския" Москвич защо не е цветна? Защото за промиване и изкарване на цветни снимки се чакаше около месец ако не и повече и струваше 35 лева при уж добра месечна заплата от 200 лева! А цветния филм Ор-Во струваше към 10 лева парчето ако го намериш в магазина! До днешен ден сме си за оплакване!
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 2
За пръв път се махам от нещо хубаво пожелавам им успех на тази заради която се маха м десет години разсип атруд
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 13
Помните ли когато България пионер при електромобилите?И какво виждаме на снимката, чист и *** "български" Москвич! Ха ха ха ха ха ха ха ха....
отговор Сигнализирай
35
Totenkopf
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 8
Произвеждали, аре стига с измишльотините си ***, тва са единични прототипни бройки.
отговор Сигнализирай
34
До 36
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 11
Абе момко, в момента се занимава със сертифициране на техника за ЕС и мога да ти кажа че има много български фирми които произвеждат качествена продукция за цял свят. Имаш ли представа през любимия ти соц какъв брак докарвахме при производството на двигатели ПЕРКИНС? 28%. Кога това ще го допусне частна фирма? Разработихме един тролей и не го променихме 30г.
отговор Сигнализирай
33
Оффф
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 8
Това са пълни глупости.Не можеш да си производител когато нямаш собственна марка .А марката която се сглобявала тук на всичко отгоре не е наша ами и копирана.Все едно да кажеш България произвежда Great Wall или както преди години Ровърите.Аз не бих се хвалил че в България са се сголбявали "кола"като москвич.
отговор Сигнализирай
32
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 1
През 1967 г. е предвидено производството да нарасне на 3000 автомобила годишно. В същото време от наша страна са изнесени 16 000 комплекта крикове и манивели за Франция, а през 1968 г. е предвидено техният брой да се увеличи на 100 000.До 1970 г. в Пловдив са изработени общо около 4000 автомобила Булгаррено 8 и 10, при цена на доставените части 6 милиона долара, или средно по 1500 долара на автомобил
отговор Сигнализирай
31
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
През 1967 г. монтажната линия се премества в Пловдив, където по същото време приключва строежът на специално проектирания за целта нов завод, разположен на бул. Асеновградско шосе. До откриването на новия завод за производствено хале временно е приспособена палата 10 в Панаирното градче.Заводът работи до 1970 г. и разполага с автоматизирана поточна линия и с най-модерните в онези години заваръчни и бояджийски агрегати, чиято обща стойност е 15 милиона долара.
отговор Сигнализирай
Новини