IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Малките коли са опасни – ето кои взимат най-много жертви


Обратно в новината

Коментари Коментари

23
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 62 Не харесвам 0
Преди три години карам по автомагистрала Люлин с максимално допустимата скорост, а покрай мен профуча сякаш съм спрял едно двуместно смартче, дето е дълго почти колкото е широко. Как остана жив мъжът, който надменно гледаше от него, ей богу не разбрах.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 21
Малките коли са с предназначение за градско каране и ако си спазват и правилата, не създават по-големи проблеми от обичайните.Всяка кола е с конкретно основно предназначение.Те не следва да се ползват за бързи магистрални пътувания.
отговор Сигнализирай
21
noFreeman
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 16
и к'во излезна... че от тия катастрофи са загинали в пъти повече, отколкото от измисленото световно вирусче, дето и така не се появи в ни един организъм.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 36 Не харесвам 29
Откога думата вагон.етка се цензурира бе. Смешници.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 12
Малките коли са много по-нестабилни на пътя. Иначе няма чак толкова голяма разлика в теглото на колите. Например, двуместен Смарт има собствено тегло 780 кг и максимално тегло 1050 кг, Форд Ка 1055/1415 кг, Форд Фиеста 1130/1560 кг, Голф - 1265/1740 кг, Тойота RAV4 - 1645/2110 кг и т.н.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 47 Не харесвам 0
Е то много ясно че във автомобил тип вaгонетка си застрашен най-много.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 27 Не харесвам 27
В България има интересна зависимост - колкото е по-стара и по-малка колата, толкова по-опасно я кара шофьорът й. Има и изключения разбира се.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 20
Малката кола не задоволява нуждата от транспорт, а егото на собственика да се покаже на пътя или да се забавлява шофирайки опасно. Това трябва да се заплаща с дзверски данъци. Сега в България е обратното и загиват повече хора. Най-опасното шофиране, което се среща всеки ден, е на шофьорите на малки коли.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 20
Скоро колите ще се карат от компютри през спътници и шофьори няма да има.Компютър тарикат няма!Сядаш натискаш на екрана къде искаш да отидеш и готово.Колите ще станат общи,викаш си една с телефона и тя идва сама без шофьор.Катастрофи няма да има,освен ако не стане бъг,но дори да стане бъг ще има опция авариен режим да се придвижиш ръчно,бавно и сигурно.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 47 Не харесвам 45
Проблемът не е в размера на колата, а в задкормилното устройство.
отговор Сигнализирай
Новини