IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как мъж подкара електрическата Tesla на бензин?


Обратно в новината

Коментари Коментари

21
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 3
Само около 1% от всички коли са електрическите. И нямат шанс за пробив, вече 20 години не могат да измислят батерия която да се зарежда за 2-3 минути и да изминава поне 1000 километра.
отговор Сигнализирай
20
Ss do 21
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Като няма механика би ли ми обяснил как от електрическа енергия се преобразува на механична за да се задвижат колелата?
отговор Сигнализирай
19
до 18
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 6
Да именно за това с такива коли ще се снабдим в момента в които има добра инфраструктура защото човек не ходи само на работа с кола ходи и на почивки, а и с времето тези коли ще станат много евтини защото няма механични части в тях (производствено евтини) така че вече е очевидно ,че е бъдещето , но просто ще трябва да изчакаме то да дойде а не да се юркаме предварително.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До обикновен българинА като сметнеш, че в идеални условия при бързо зареждане, можеш да заредиш 200 км, за под 20 минути (все ще спреш някъде), става още по-интересно. Вече, за хората имащи нужда от повече, има самолети....
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 0
До До 3 В скандинавието от 3-4 години ги има, а вече никант като гъбки - зарядни станции, пред всяко парко място, на улицата, на бордюра - Един конус, висок метър и нещо, с 20-25 санта диаметър - пускаш апликацията, слагаш кабела и ти го зарежда на цената на домашния ток. Вече е в градоустройствените планове, да го има навсякъде.
отговор Сигнализирай
16
До 3
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Да не е за всеки в настоящия момент аз примерно нямам гараж а живея в апартамент, не мога да зарежда в къщи такава кола, а и няма обществени зарядни, иначе да това е кола на друго ниво спрямо настоящите ни. Но няма нужния съпорт още. Иначе не съм минавал на ден повече от 600 км, така че батерията е напълно задоволителна.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
До к'во речи?А като сметнеш, че батерията на тоя модел горе е 72 kWh, а е оценен да мине 560 км с 90км/ч, а в литър бенчин има 9kWh енергия и за 100 км, на дори и по-икономизна кола, ще се изразходват към 250 kWh за подобен пробег, а за "по-стабилните" машини, двойно повече. Отделно е и факта, че ми е много по лесно да закарам 5 mWh енергия на 200 км, да го разпределя между 100 души, отколкото 4 пъти повече от това в гориво ... ама върви обянявай ...
отговор Сигнализирай
14
обикновен българин
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 12
Говорите глупости! Един път случайно се качих на Тесла Х и веднага разбрах защо искат 200 000.Това не е точно кола а компютър на колелета.Който непрекъснато се обновява и се учи.Обхвата му е 500км.Достатъчно е.Ускорението е ...убийствено.Това е кола която шофираш усмихнат.Невероятна е.В дългосрочен план(5-7 г) излиза по евтино от дизела.Защото няма ремъци масла филтри поддръжка.Аман от пушеци ***.Качете се веднъж и ще разберете
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 5
От 2007 не са мръднали като технология. С нищо не се е повишила ефективността на теслата.
отговор Сигнализирай
12
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Не че нещо, но защо да купувам такава скъпа и неефективна кола с която не мога да измина и 200 километра и зарежда 5 часа, когато за тези пари мога да купя ауди 6 с което с едно зареждане кога да измина 1200 километра, и зареждам резервоара за 2 минути.
отговор Сигнализирай
Новини