IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Хибридите стават все по-популярни, но има ли ефект от тях?


Обратно в новината

Коментари Коментари

13
Уууу
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 3
Позната кара служебна хибридна Тойота. В града 6-7л/100, но на извънградско стига до 12л/100. Странно ми се стори но явно това моторче и идва "слабичко". А старичките моноинжектири също могат да са много пестеливи. Ако двигателят е в добро състояние и отлично центрован, гори по-малко от нова кола с турбо и същата кубатура. Има стари коли с разход 4-5-6л/100
отговор Сигнализирай
12
Stoyanov
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
До LosHoА останлите хибриди който не са плъгин как се зареждат ? През аспуха ли?
отговор Сигнализирай
11
men
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Хибридите са 4 типа, като 3 от тях са плъг-ин. Т.е. могат да се зареждат от ел.мрежата. Хибридна кола ако се кара на ток няма как да отделя повече емисии, това я някаква пълна глупост. Естествено хибрида е само преходна технология. Като цяло колите са по тежки защото им трябват батерии и ел-мотори. Отделно на паралелният мисля че беше му трябват и два съединителя. Авто индустрията знае че това е преходна технология, в момента се борят две тохнологии. Ел. батерии или горивните клетки.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 23 Не харесвам 3
На запад нещастникo, половината нямат собствено жилище, а останалите могат само да въздишат за къща с нормален двор.
отговор Сигнализирай
9
LosHo
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 26
Статията е погрешно преписана...*** не прави разлока между хибрид и плъгин хибрид.... Плъгин хибридите са бъдещето( поне в следващите 10-15г) В Западна Европа и САЩ само бедняците живеят в блокове. Там всеки си има къща, където през ноща си зарежда колата ( плъгин хибрид) Ако желае може и да е зареди на някой от стотиците станции за зареждане на елктромпбили. Практически много рядко плъгина използва бензин и то го прави най-вече при нужда от мощност, да смаже малко горивна система
отговор Сигнализирай
8
ааа
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 0
плъг ин хибрид има смисъл, ако си имаш гараж и ходиш с него на работа и караш 30-60км на ден. Така ти излиза супер евтино, караш само на ток, зареждаш през нощта. Аз карам колата 2-3 пъти месечно, всеки път по 400-500км. Даже електричка не съм сигурен дали има смисъл при такова каране.
отговор Сигнализирай
7
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 0
Reduce -> reuse -> recyclе. В БГ сме основно на момента с reuse и recycle. Няма лошо от екологична гледна точка да си ползваме 30 - 40 годишни коли. Лошо е, че явно още липсва информираност за предимствата на хибриди/плъгин хибриди и чисто електрически. В статията пишат за хибриди, а имат предвид плъгин. И двете съм имал и двете са супер като плъгин ако има къде да си я зареждаш е по яка. Не я купуваш ако нямаш къде да зареждашТрябва да си *** да я купиш и да се сетиш че нямаш чарджър
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 2
Истината е проста, простите имат пари и купуват кво ли не. Ние умните караме старите мерцедеси на по 300 хил. км, а те не искат да се чупят въобще.
отговор Сигнализирай
5
Пръцката
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
аз карам хибрид, шофирам иПардя, хем бензин, хем съм газифицирал
отговор Сигнализирай
4
Обявеният...
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 2
..разход между 3 и 5 л/100 за повечето хибриди е непостижим. Огромна лъжа. Шараните лапат и са щастливи. Производителите на тези ментета - също, цените са Х 2 ;)
отговор Сигнализирай