IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Как да разпознаем "трошката" преди да си хвърлим парите за нея?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

56
до 59
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Незабравимо за мен беше, когато с колекционерски Мустанг от 70-те с моя близка приятелка си направихме Road Trip из САЩ. Е няма да го забравя никога! Кеф, комфорт, класика. Вманиячена е на тема стари коли. Купува на търг и реставрира- това й е бизнесът. Самата тя иначе кара немски автомобил на няколко месеца.
отговор Сигнализирай
55
голямата умна глава
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
купи си ФИАТ да те е ядкупи си Москвич за да си пичкупи си Форд за да си гордкупи си Рено-яж л**но
отговор Сигнализирай
54
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 6
Аз пък бих се лишил от всякакви електронни изпражнения с изключение на хубав климатик.Удобни,седалки,автоматик,работещ климатик и готино аудио.А да и хубави фарове.Е тва ми трябва а иначе дали ще си гледам на телефона колко бензин имам или на таблото и дали ще е на дисплей от 16 млн цвята или просто стрелка с мин1/2мах ми е се тая.За съжаление дори и премиум модели имат много гадни седалки.Малки и твърди.Липсват ми плюшените кресла огромни и меки на рено Сафран или старите американски кошници..
отговор Сигнализирай
53
Frank
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 2
Разбира се имам RR Silver Cloud в гаража но той е за разходки по крайбрежието в Ница. Не е лоша машина, мощност достатъчна, вози безумно удобно. Няма такъв кеф, но си има цена и е като старото вино - с годините става по скъпо.
отговор Сигнализирай
52
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
Гледайте мотора как върви дали не сменя обороти на празен ход и не пуши .Заслушайте се в двигателя как работи на празен ход ,звукът трябва да е тих монотонен като леко шумолене на листа на дърво.Ако чуете нещо като прекъсване и промяна на звукът тва значи между 200 и 1000 лв за повечето модели изразено в ремонт.Проверете всички електрически механизми-стъкла,врати,огледала понякога ремонтът може да е потресаващ като цена.Вижте дали автоматикът сменя плавно и не придърпва-ако не бягайте надалеч.
отговор Сигнализирай
51
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Тази статийка ми се вижда лекичко продажна, как може от днеса да публикувате такива глуппости, че те гаражните сервизи по-добри от оригиналните, кви са тия глуппостти дето ми плещитте? Искат да се оттърват от по-старите здрави и добри машини, защото по тях няма много електроника и са сигурни и не могат да ви контролират и катастрофират ако така искат и може да се заключите вътре и да ходите където си искате. Няма да се учудя да удрят паркирани стари коли,за да им пада търсенето.
отговор Сигнализирай
50
До Анонимен 48 до 46
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
Ами и аз мисля, че това е идеята да се споделят впечатления не колко струва па на жената ква е... С масаж не ми беше попадала и за това питах. Иначе за колегата за конските сили поне за мен до към 400 все искаш да има още, нагоре обаче става опасно поне за мен. Просто става доста бързо за реакциите ми.
отговор Сигнализирай
49
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 2
До френски сеатГлупости. Моделите на премиум марките от средно ниво и нагоре (Е-класа, серия 5, А6) си ползват немски двигатели с немски скоростни кутии (ZF8HP, Mercedes 9G-Tronic), и шаситата им са разработени върху собствена платформа. Това, че са сложили някакъв дизел на Рено в най-евтината Ц-класа за източноевропейския пазар, е отделна тема.
отговор Сигнализирай
48
Щерю
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 4
Ако марката на автомобила започва с Мос и завършва с квич - грабвайте я! Това е колата...
отговор Сигнализирай
47
френски сеат
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
Почти всички марки имат joint venture с други марки , тоест на един конвеер може да се произвеждат няколко вида части за различни марки , така че тези които карат бмв да не си мислят че колата им е сглобявана от богове ами може тоя който е лял главите за двигателите преди тов да е лял на ребо или пежо в същия цех
отговор Сигнализирай
Новини