IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ГАЗ, КРАЗ, КАМАЗ: Камионите, които построиха комунизма


Обратно в новината

Коментари Коментари

107
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 4
Зил 151/157 също е на базата на Мармон-Херингтън, основен американски камион през войната изнасян в СССР по ленд-лииза, а малко по-късно и произвеждан по лиценз. Руснаците му викат "Труман".
отговор Сигнализирай
106
V
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
До Ти да видиш..Зависи за какво ще го ползваш .Например при американските най често чорбаджията си кара камиона .Тоест камиона трябва да е комфортен.Освен това да е направен за по дълги шосейни разстояния .В Русия не може от европейската част да отидеш в Камчатка. Има си железница за това.Там трябват камиони за по малки разстояния но през пресечена местност.По големи ретоварвания и за шасито .В европа е прието че само роби ще карат камиони а не чорбаджиите .Къв комфорт ?Да са мъчи там ***
отговор Сигнализирай
105
Дядо Соци
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 11
До сс 102 Комунизъм не е имало и слава Богу.Иначе щяхме да ходим с дочени дрехи , с петолъчки на челата и да се храним от казана на площада , ако стигне за всички.А социализма така ни разви че сега се чудим защо сме бедни.
отговор Сигнализирай
104
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 6
До Анонимен 100 Вместо заемки правилната дума е кражба.
отговор Сигнализирай
103
стар шофьор
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 11
Безподобни бо клуци.
отговор Сигнализирай
102
Ти да видиш..
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 15
Краз 255 Ресурс на двигателя 140 000 км. , на гумите 750 км.Фантастични показатели. И руснаците тръгнали да бъдат фактор в автомобилостроенето.
отговор Сигнализирай
101
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 2
Не забравяйте МАЗ, ЛИАЗ, Урал и ЗиЛ !
отговор Сигнализирай
100
V
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 3
Американският модел може би е най приемлив, с някой корекции .Той малко повече троши пътища. Предноразположения двигател дава възможност за по лесни дребни ремонти и по голяма ,,стая за шофьора,, по комфортни са. Това което е минус при тях е големите ресурси които хвърлят за качествени материали .Трябва да се види каква е умората на материала в задната част на влекача и шасито и ако се направи по добре вече би било на сметка да се влагат материали и да е нераждив и красив .
отговор Сигнализирай
99
the end
преди 4 години
Харесвам 7 Не харесвам 4
Тези камиони са дали всичко от себе си и отдавна са умрели... лошото е, че у нас продължават да се експлоатират.
отговор Сигнализирай
98
с тези камионетки
преди 4 години
Харесвам 15 Не харесвам 17
се извозваше ограбената плячка от мародерските солдати на Червената армия, които опоскаха половин Европа, а България оплячкосваха редовно - селскостопанскаъта ни продукция се подаряваше на руските разбойници, също и суровините ни за да може една шепа продажни *** като главатарите от БКП и семействата им да се хрантутят на държавна софра. и камионетките, поробиха Източна Европа и я превърнаха в сметище, резултата се вижда днес - българите масово напускат 'построения комунизъм'.
отговор Сигнализирай