IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ-2101, Лада, Жигули, "копейка" - какво не знаем за главния автомобил на СССР


Обратно в новината

Коментари Коментари

168
Krom
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 6
До до русофобите - завиждам ти човече. В момента карам 1000 cc Хонда FB, но си спомням младежките години. ИЖ Планета Спорт - страхотна машина. Сменяхме пиньоните за да ги правим "кросови". Змей! Старите моторетки - ИЖ-та, Урали, ГДР-ското МЗ и ЧЗ то си бяха легенди. Както и лъскавата Ява, а защо не и родния Балкан. Казват, че който е карал МЗ-тка, ще кара и всеки друг мотоциклет, но обратното не важи.
отговор Сигнализирай
167
до русофобите
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Имам мотоциклет ИЖ на 45 години още се возя с него на село и ремарке и каруцата чат пат тегля с него и тесачката закача за него и претесам двора.Магаре или кон трябва всеки ден да ги храня а на ИЖЕТО му сипя 5литра бензин на месц и ми върши работа няма по добър мтоциклет от него.
отговор Сигнализирай
166
Krom
преди 4 години
Харесвам 6 Не харесвам 1
До Абе потвърждавам казаното от теб! Всъщност не Кошкин, а Афанасии Фирсов учил и завършил в Цюрих е бащата на Т 34. Кошкин поема от него през 1937, когато е разстрелян за "подривна дейност". Той е инженер по дизелите. И осъзнава, че изначално купения американски двигател Liberty не се справя със серията БТ. Така Фирсов поставя основата на концепцията и двигателите BD 2 за предшествениците на Т 34 - БТ. Прав си и за листовото окачване Christie което остава в тази серия. То е американско.
отговор Сигнализирай
165
анонимен
преди 4 години
Харесвам 9 Не харесвам 2
1977 година бях на работа в Югославия ,едим от сърбите с който работехме имаше жигули и аз го питам защо не си купи застава и тя копие на фиат а караш лада по скъпа кола.Той ми каза еднакви са но руската е направена от по качествена стомана и двигателят и ходовата част изминават 2 пъти повече километри от заставата.
отговор Сигнализирай
164
да,да ама не
преди 4 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
До някойПървия Москвич-400 е правен в изцяло демонтиран от Германия и откаран с влакове до Русия завод на Опел! Така, че Москвича е Опел поне първоначално!
отговор Сигнализирай
163
Krom
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 1
Велик автомобил! С мощност на самобръсначка, обаче безотказен. Баща ми, Светла му памет беше таксиметърджия в онези години. Събираха се четириба колеги и правеха основен ремонт / задълже на 130 000 км/, като го разглобяваха и сглобяваха за няколко часа с подръчни инструменти. Дуракоустойчив. Само че, на завой - кофти сходимост. Имаше голям радиус - по голям от Космича. И през зимата - в багажника задължително две блокчета бордюр, за проходимост. Извън това - перфектен.
отговор Сигнализирай
162
някой
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Тези подробности не ги знам - че комунистите са искали да приберат парите на народа, които са били много с тази кола и че идеята е била на Косигин.Иначе като са започнали да изнасят "Жигули" на Запад се оказало, че не върви много защото названието наподобява думата жигoлo, затова новите модели вече са се казвали "Лада".Иначе какво да кажем? Фиат е италианска кола. Руският Москвич пък е по лиценз на Форд и първият автомобил на руската фабрика се е казвал Форд.
отговор Сигнализирай
161
да,да ама не
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
До МхМодел на годината за 1964 година е фиат 124, а не за 1967г.! За Фиат 500 и Фиат 125 италианците продадоха лицензите на поляците и те по-после направиха скапания Полонез!
отговор Сигнализирай
160
Гробокопач
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 5
А помните ли, как след "Борисов 2", накарах бати ви Бойча да пожелае да си купи ЛАда Нива? А-хахахахаххааааааа... Какво казваше, той тогава? Ще си купя, вика, една Лада Нива. После тва глуповатата Шехи го превърна в атракцията "Бате Бойко с жипът сред народа";)))
отговор Сигнализирай
159
Абе
преди 4 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
До Гост3Нблокирала ти е главата на теб. Никъде не не пише за американски двигатели. Двигателят на Т-34 е В-2 , 12-цилиндров дизелов двигател, разработен още през 36-37 година...единственото "американско" в Т-34 е окачването тип Кристи...
отговор Сигнализирай
Новини