IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ-2101, Лада, Жигули, "копейка" - какво не знаем за главния автомобил на СССР


Обратно в новината

Коментари Коментари

128
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 11 Не харесвам 13
"Никога не се разваляше" .... муахахахаа ;))))))))))) добре :)))))
отговор Сигнализирай
127
Док
преди 4 години
Харесвам 28 Не харесвам 5
Колата бе адекватна за времето си. Просто устройство и много лесна за ремонт и поддръжка. 20 години беше като член на семейството. На баща ми му се късаше сърцето като я продаде за да ми плати семестрите за първата година в университета.
отговор Сигнализирай
126
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 28 Не харесвам 8
Аз си спопням И друго .Спираше аввтобус Чавдар- Всички лапета - на Пампорово - зелено училище..партията плаща..Сега бате Бате да те прати на Пампорово..
отговор Сигнализирай
125
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 30 Не харесвам 1
Абеее едно си спомням - Жигула на старо беше по-скъпа от нова, щот за последната се чакаше 10 и повече години, а животът си вървеше.Да живей соца!
отговор Сигнализирай
124
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 18 Не харесвам 18
Към Финландия може и да са изнасяли Жигулита дето не се развалят, ама към България идваха все *** върнати от някъде и тамън оправиш едно и нещо друго се развали.
отговор Сигнализирай
123
...
преди 4 години
Харесвам 26 Не харесвам 4
Сега ако намеря пак такава, ама читава, ще я купя и възстановя. Частите са евтини, цялостно боядисване и е пушка. И пак ще карам. Няма такова жив0тн0. Къде ли не съм ходил с нея - никъде не ме е оставяла.
отговор Сигнализирай
122
...
преди 4 години
Харесвам 17 Не харесвам 5
Форд морд - още през 70-те години на миналия век, в Жигули и Лада имаше кожен салон. И наистина тези коли не се разваляха как бъде. С добри гуми, зимата си караш спокойно, въпреки че е със задно предаване. Имах една Седмица навремето. Ей, повярвайте ми такъв тормоз й налагах и пак не успях да я счупя. Единствено сменях съединител (от частите де) и пак газ. Нямаше строшаване това нещо. После си купих Самара, като излязоха. Карах я 3 месеца, махнах я и се върнах на Седмичката. Стана на 30 г. и я..
отговор Сигнализирай
121
@
преди 4 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
Добре бре, защо лъжете? 90 млрд рубли имало и това се било равнявало на 100 млрд $? Да ама по официален курс, където не може да ги обмениш, а рублите ставаха единствено за да си изтъркаш ***. Целият източен блок беше гладен за някаква валута и под валута се има предвид $, лири и марки, а не тоалетна хартия. Какво значение има какъв държавен курс обявява СССР за собствената си валута при положение, че никой не я иска и не може да я обмени? Все едно да кажем, че от утре лева е 100 $ и готово.
отговор Сигнализирай
120
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
до 140И я да видим като пишеш щуротии кой модел на Форд видя,че беше ''пълно'' с Фордове тогава по онова време?!
отговор Сигнализирай
119
cky2kbg
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 23
нормални ли сте? тия коли се разваляха по пътя за морето всеки път. А дано не сте виждали катастрофа. Защото аз и това видях на живо челен сблъсък жигула с форд с 50-60 км/ч. Пред очите ми. Жигулата пътника с колан счупи стъклото с глава. Коша се сгъна изтекоха всякакви течности, акомулатора бе изхвърчал. Почти се отцепи коша. Форда само бронята му бе за смяна
отговор Сигнализирай
Новини