IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Защо целите на ЕС да се освободи от въглеродните емисии не граничат с реалността?


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
защото са алчни тъ.па.***...
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
"Едва 0,25% от автомобилите са електрически"Напротив, в моя град почти всички карат тесли! В нашето семейство всички караме тесли и всичките ми приятели от другите градове карат тесли и всички техни съграждани от техните градове карат тесли и приятелите на съгражданите на моите приятели от други градове също карат тесли!
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Проблема за нас не е в това на какво караме, а това, че тия сценаристи на епидемии, апокалипсиси и всякаква гнус са ни подготвили крепостничество и невъзможност за неща като личен автомобил. Иначе няма проблем и на ток да минем , стига инфраструктурата да е наред и автомобилите да са достъпни
отговор Сигнализирай
8
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 3 Не харесвам 0
Освен ненадеждни и с непостоянен ток,соларите дават точно 50% повече въглеродни емисии от АЕЦ на киловатчас. Доказано и публикувано в научни журнали. Вурстовете пак нещо шикалкавят. Ама света ще обърнат за руска газ, освен електроенергията която купуват от Франция.
отговор Сигнализирай
7
юбералес
преди 4 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
През 2030г. слънчевата енергия ще струва 4ст./квч, прекарана през електролизер и горивна клетка за дневна и сезонна стабилизация, цената ще е 9ст/квч. Няма нужда от въглища, атом, нефт и газ. Както е казал тАварищ Ленин -''електрификация и европейска власт''
отговор Сигнализирай
6
ГосТ
преди 4 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
Автомобили с нулеви емисии хахахаха. Аве, я да питам креативните и иновативните тия автомобили и батерии с цикъл на експлоатация по 5г за които дърдорят, къде ще ги правят и рециклират ? На Марс или на Луната? Иначе, японците са го измислили- хибриди с малки батерии и гаранция 10г, докато не навлязат напълно водородните горивни клетки и инфраструктура. А те навлизат с реакторите 4'то поколение и горивните клетки 2'ро поколение.
отговор Сигнализирай
5
Яго Аспас
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 3
АВРУПА НЕ СТАВА ЗА НИЩО. ДА МИ ЯДАТ ....КОГАТО БАБА ШМЕРГЕЛИЦА, НАКАРА ПУТИН И РУШКАНИТЕ ДА КАРАТ ЕЛ.КОЛИ..., ЕВР-ДЖЕНДЪРИТЕ от УНГФАРИЯ , ФИНЛАНДИЯ и ХОЛАНДИЯ --- НАКАРАТ МАЗНИЯ МУСТАК ЕРДЖОГАН---ДА КУПУВА ЕЛЕКТРИЧЕСКИ КОЛИ ЗА ТУРЧАЛАЦИТЕ ,, ТОГАВА И АЗ ЩЕ СИ КУПЯ ЕЛЕКТРОС-АВТОСМОБИЛОС .
отговор Сигнализирай
4
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 8
До Анонимен 2Откъде енергия в колата? О да - от нефт. В най-лошия случай, ще спестиш милини тонове бензин, за да имаш огромни камиони, да разнасят бензин навсякъде и ще можеш да гориш бензина на доста по-добре обезопасено и филтрирано място.И да - можеш да караш на панели, ветрогенератори и батерии.
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Защото "Асоциацията на европейските автомобилни производители (АСЕА)" представлява един больок компании, а има едва 3 добри изпълнеия, но или са два пъти по-скъпи от Tesla S, или има глупсоти от рода на "80kw макс зареждабе".Междувременно Корея и Япония дърпат напред с ел. колите, а Китай ще залее пазара с евтини клонинги . В тая олелия, къде виждате бъдеще за сегашните ЕС компании?За мен е добро - ще се поразчисти малко терена и ще изкочат свестни такива
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
От къде толкова електричество, като затворят тецовете? Индустрия не се прави със соларни панели и вятърни турбини. Умните дойчовци си закриха и АЕЦите.
отговор Сигнализирай
Новини