IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Заради допълнителните системи: Колко гориво в повече горим?


Обратно в новината

Коментари Коментари

18
Значи...
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
...аз пътувам главно зимата на дълги разстояния - такава ми е работата. Икономисвал за колата си в продължение на 6 години. И то специално заради зимният пакет;) и някакъв си ме съветва в студа да не го ползвам. Аз съм съгласен доли климатика на колата да изключа, но без подгряване на седалките и волана не мога. Да си гледа работата този... Тотално изперкаха хората.
отговор Сигнализирай
17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
Колко гориво в повече горим?Когато някой е образован се пита гориво ... изразходвам, а не гориво ... горим което текстово погледнато е тафталогия!@ до тези, които на лекциите по физика са били да мокрят гъбите на дъските!Разходите не се увеличават само линейно - над 80 км/ч са на квадрат на скоростта (проста аеродинамика), но в България останаха само професорите и академиците, ние простите инженери се изселихме по Европа-та!
отговор Сигнализирай
16
Ямболски цървул
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 2
Значи,за най-голяма икономия предлагам да бягаме след такситата!
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 1
Правилно е да се каже с колко се увеличава разхода за час, а не за км. Пример: подгряване на седалки и радиото и фаровете консумират едно и също количество енергия без значение дали колата се движи с 20 или с 220км.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 1
До 10Я пак сметни - ако при 50 кВ харчи 5/100, то при 150 кВ ще харчи 15/100. Ако разходът расте линейно. Другото е дреболия.
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 6Всъщност вдигайки висока скорост при стръмни наклони при спускане е едно от най основните неща за нисък разход! Ама трудно ще го разбереш!Обратното е при изкачване! Това са основните прийоми при каране тип пестене на гориво
отговор Сигнализирай
12
Док
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 3
До 10Евала ти правим ако успееш да накараш един мотор 150 киловата са го накараш да работи на пълна мощност през цялото ти пътуване от точка а до точка б.
отговор Сигнализирай
11
Док
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 4
До 11Колко харчат дневни лед светлини, бе мъъъъдддуррко?!?! Дали имат 10 вата....сумарно. Ай аман от хейтъри.А относно автора, 2000 вата за отопление...бе тия коли ДВГ нямат ли дето има КПД под 50% и топло от всеки двигател има прееедостатъчно да се стопли купето, та трябва чак 2000 вата, еле колкото една духалка трябва ток да се топли купето. Големи глупости пишете.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Значи карането на "дневни светлини" тотално *** екологичните изисквания за евро-мевро стандарти. Тъй го разбирам аз...
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 8
"100 Ватa мощност увеличава разхода с 0,1 л/100 км"Айде ве! Представям си двигател, обикновен такъв... да речем стандартен към момента 150kW. Това са 150 000 вата. Значи той работи на оптимум към 50 000 вата и харчи 5.0л/100км. Обаче изведнъж светвам лампичка 100w и той вече работи на 50 100 вата, което е изменение от 0.2% обаче това дава изменение в разхода от 0.1л/100км което е 2%.Ако такава зависимост е вярна, то двигателя при 150kW ще харчи 670л/100км. Не моеш смогна да пълниш бе...
отговор Сигнализирай
Новини