IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Смъртта на дизела идва, какво следва?


Обратно в новината

Коментари Коментари

29
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 21 Не харесвам 2
До Анонимен 10И сега има телевизионни техници.Преди 3 седмици каналите на самсунг ЛСД на 3 години и малко, взеха да се сменят самопроизволно. И аз като тебе мислих, че няма кой да го ремонтира това и се бях засилил да го хвърлям. Но комшията ми каза къде има сервиз, аз скептично го натоварих в колата и го занесох. Момчето каза - ще струва 40лв ела в края на деня.Всичко беше ок.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 24 Не харесвам 1
И аз искам елвктричка, но нова е 2х цената на дизелов автомобил, има недостаъчен пробег и дълго време за заребдане. Ще се чака поне още 10тина години за някакъв пробив
отговор Сигнализирай
27
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 37
Най - после да не дишаме мръсния отровен пушек на дизелите!!!! Ура
отговор Сигнализирай
26
Хемус
преди 3 години
Харесвам 37 Не харесвам 6
Аз като казвам,че такива сайтове служат за дезинформация и ако бяхме нормална държава като минат през съда ще се нормализират!В ден като днешния електромобила като забатачи някъде поради снегонавявания,тя батерията каква алтернатива ще предложи!?Щото друго си е пълен резервоар и туба!А композициите с каква тяга ще катерят старопланинските проходи!?Електромобилите са за гъзарчетата,както излезе и това с тротинетките!Велосипеда ли е повече практичен или тротинетката
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
до 22 чак пък стотици...ще направят 10-20 реактора и готово!
отговор Сигнализирай
24
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 25 Не харесвам 8
Това демонизиране на дизела не води до добро. Като цяло дизеловите замърсяват не повече от бензиновите автомобили с изключение на азотните оксиди, но с това скоро ще приключи. При всички останало бензиновите замърсяват не по-малко от дизеловите. При газовете виновни за парниковия ефект, бензиновите замърсяват с 50% повече от дизеловите. Колкото до електрическите коли, ясно е, че като цяло те замърсяват още повече, но имат едно предимство - може да ги караме без добив на нефт,който май привършва
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 15
в ютюб в Япония автом.вид на външна гума 1 метър в диаметър,с съпругата си се качва и това чудо се отлепва от пътя на разстояние колкото пожелае и напред,без пушилки без шум всичко електроника,спира на кръстовища изчаква,и това чудо стои във въздуха не на пътя Напред са някой държави
отговор Сигнализирай
22
Хемус
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 6
Само не пипайте бензина!
отговор Сигнализирай
21
Бай Байдън
преди 3 години
Харесвам 33 Не харесвам 4
Шефът на Тойота правилно беше казал: - Ако половин Япония премина на електромобили и всичките тези коли ги пуснем да се зареждат сега, тока спира над цялата страна. Нямаме необходимата мощност да покрием необходимата консумацията на ток. Трябва да се изградят стотици АЕЦ за да се случи това.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 6
Китайците от НИО ли е НЕО ли е дават 30 години гаранция. Аз се съм си мислил че батериите няма да са толкова издържливи ,но ако китайците са го направили значи те ще са номер едно . Това е хубу де .Германците много им се вирна носа. Да се приземят малко.
отговор Сигнализирай
Новини