IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Как се държи 15-годишен Mercedes на магистрала без ограничения?


Обратно в новината

Коментари Коментари

22
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 26 Не харесвам 1
"Машината е пробег от 190 000 км, но явно има още достатъчно мускули..."===Не е явно, ***, а просто ги има. 190 000 км са нищо за такава кола, двигателят й има ресурс за поне 800 000 км, така се правят луксозните коли. Audi A5 например има ресурс за 600 000 км, а дори не е и в класа на колата, представена в статията. Може да е на 15 г., но просто не е карана. Всеки път, когато Нелито пише статия за автомобили, аз умирам от смях.
отговор Сигнализирай
21
.
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 2
Най-важно е как се държат сметките в сервиза като влезе :)
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 11
Хаха... това е непродаваемо зад океана. Никой няма да си купи кола на 15 години на толкова километри пък било и мерцедес. И афроамериканците няма да го искат, но явно е актуално за БГ.
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 28 Не харесвам 11
Дори 15-годишна S-класа ще издържи по-дълго от чисто нов кош Дачия.
отговор Сигнализирай
18
До 17
преди 3 години
Харесвам 38 Не харесвам 3
Не е точно така. Германците си купуват новия модел като излезе и хвърлят стария. Това е защото могат да си го позволят с високия си стандарт на живот. Българина няма 300 бона за нова S-класа, затова купува на германеца употребяваната. Това не е гаранция, че употребяваната кола ще е гробница или морга. Все едно като си легнеш с жена, която не е девствена и да й кажеш, че нищо не става от нея вече...
отговор Сигнализирай
17
Край
преди 3 години
Харесвам 29 Не харесвам 4
Германците ви продават коли които вече не им е изгодно да поддържат в задължителното състояниеИ тук понеже прегледи няма ганчовците им се радват като малки децаПари да му сложат катализатор и филтър нямат и се душат като язовци
отговор Сигнализирай
16
До 15
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 1
Точно така, S350 и S500 са много по-добър вариант от дизела. Лупаш едно АГУ и си ти. А ако имаш късмет да е здраво окачването спокойно можеш да я караш 10 години напред.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 3
Просто не си купувате дизела на тоя модел и сте ок, проблемите са повече в окачването, щото е скъпо ако е на въглавници и електрониката. Вкарвате си го от Япония на 60000км, за около 25к с превоза и всичко и нямате грижи 5 год.
отговор Сигнализирай
14
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 10
Ако българина беше работен нямаше да е беден
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Всъщност сещам се, едно време като бях малък на село имаше един Райко дето имаше Москвич и го палеше с отвертка. Другите бяха с колелета и каруци с магарета и Москвича беше жестока конкуренция дето ги мачкаше
отговор Сигнализирай
Новини