IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

ВАЗ 2106: Тайните и заблудите зад най-престижната кола на СССР


Обратно в новината

Коментари Коментари

33
Средна класа, батка
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 16
А днес в бедност живеят над 70% от руснаците, но Вовата си я нарича "средна класа". Лично се изцепи, че това означавало 16 000 рубли месечен доход на човек. Я погледнете валутния курс колко е това в левове и се израдвайте за приказното щастие на мужиците.
отговор Сигнализирай
32
Анонеимен
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 11
Абе кво става с новата Лада,колко десетилетия още ще я чакаме да излезе,сигурно е защото руснаците са големи майстори на коли.
отговор Сигнализирай
31
аз да ви обадя
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 3
Прав е колегата, преди 20-тина години ходих до село с жигулата и като ще спирам се чу е стържене , оказа се че се е отлепило феродото от едната накладка , похлопах на първия комшия който си беше у тях и въпреки че караше "Аскона" , влезе в гаража и измъкна някаква износена до половината- с клещи и отверка и готово.Голяма романтика , спор няма.
отговор Сигнализирай
30
...
преди 3 години
Харесвам 12 Не харесвам 11
Върхът на автомобилостроенето. 78 коня. В три други държави масовите автомобили са х2, с по- нисък разход, за пробег на двигателя да не говорим, комфорт...
отговор Сигнализирай
29
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 14
"Гръмките обещания" е запазената марка на *** и до днес.Четем и се смеем.
отговор Сигнализирай
28
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 5
до 28 - разбира се бмв то не беше мое - бяхме детски хор на гости на германци да сближаваме соц блока със запада. Не всички естествено караха бмв в германия но не беше нещо невиждано или супер недостижимо... сигурно не беше чакал 5 години за да си го купи германеца както се чакаше за ладата...
отговор Сигнализирай
27
Жо
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 10
До ИДЕАЛНА, АМИ....В Ловеч през 1968 г. се сглобиха 260 броя ФИАТ124 Пирин, който беше оригинал.РАЗЛИКИ С ЛАДАТА-Долен разпределителен вал с повдигачи на клапаните, къса верига.Различна цилиндрова глава.Различни цилиндри и бутала.Четири дискови спирачки.Различен съединител.Различно предно окачване и кормилни щанги.Карбуратор "Вебер".Различни седалки и дръжки на вратите.И още...Руснаците ни забраниха да правим оригинал ФИАТ124, когато започнаха с измененията в ментето Жигули/ЛАДА
отговор Сигнализирай
26
Док
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 3
И гледам някой пише за БМВ се бил качил през 89 година. Абсолютно съм съгласен с теб, БМВ от онази епоха е бил несравнимо по-добър автомобил от 1600. Но, има едно голямо НО. Дори на свободен пазар колко от народа биха си позволили да си купят тогава ново БМВ? Май по-малко отколкото сега.
отговор Сигнализирай
25
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 12
до 25 - точно така беше :) баща ми със съседа на няколко месеца разглабяха целия двигател на ладата на едно одеяло. не знам дали после са оставали части но вътре миришеше яко на изгорели газове в тази кошница...
отговор Сигнализирай
24
Док
преди 3 години
Харесвам 23 Не харесвам 6
Дядо имаше такава. На нея се учих да карам. На нея се учих да ремонтирам. Имаше брутален тормоз от моя страна, газ до ламарината, дърпане на ръчни, дрифтове, всичко което се сещате. Това за мен си остава единствения автомобил, който може да постигне максимална скорост на всякаква настилка - асфалт, чакъл или просто през къра. Въпреки това си беше пределно проста и благодарение на това безотказна техника. А дори да се повреди с подръчни материали се оправяше пак газ до ламарината.
отговор Сигнализирай
Новини