IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Експерт: Е-колите не са единственият път към "чисто бъдеще"


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 7
Доста негативни коментари на типични нашенски мрънкачи. Факт е, че ел. двигател е с най-добра мощност, въртящ момент и КПД, налични при произволни обороти, също най-надеждни. Ток ще се намери, просто селяните трябва да спрат да се тъпчат в апартаменти и да разполагат в двора си с 50кв.м. слънчеви колектори. И батериите като подобрят електричките ще доминират.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 5
Искам само да кажа - майанта му на "чистото бъдеще" Ще го мислят след 200 години.
отговор Сигнализирай
15
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 3
До А сега сериозноМного селко го подкара. Спри се. "А сега сериозно". Г-н Разбирач Многознаев.
отговор Сигнализирай
14
А сега сериозно
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 6
Е-колите не само не са единственият път към "чисто бъдеще", но и въобще не са път към чисто бъдеще. Но добър път за краткосрочна далаверка за едни хитреци. Както и вятърните турбини и солар панелите. Не че не могат да имат лимитирано положително приложение. Но в никакъв случай- решение
отговор Сигнализирай
13
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
До до 11Ок. Да имат. Старта генерация от 2012 още се движи и има таксита със по 400 000 км още в екплоатация. Сегашните са с по-голям капацитет и мощност, и ще изкарат дори по-дълго, а новото поколение може и да удвой живота на тези батерии. Мисля, че за 20 годии, все ще го решим някак си.
отговор Сигнализирай
12
до 11
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 3
Само че батериите имат ограничен жизнен цикъл, а процесът по рециклиране на литият в тях в момента представлява по-скоро скъп лабораторен експеримент и е далеч от индустриални мащаби.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 1
До Анонимен 6Ел. колите не "изгарят" литий, а водородът е също така и много труден за добиване и складиране.
отговор Сигнализирай
10
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
До Анонимен 9Електрическото задвиждане не беше алтернатива допреди 20 години, освен ако не беше вързано за жица. Затова караме на петрол и до днес. За водорада е супер, но не мсиял, че ще го вдиим до 20 години :/
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 13 Не харесвам 1
Всъщност "дядките" от Германия и Япония от 20 години правят стъпки към водородното бъдеще. Япония наскоро обяви амбициозен план да стане първата водородна държава в света. Предполагам защото японците са най-простата нация в света и не могат да се мерят с американските ЕнтелЕгенти, които впрочем наложиха петролната технология преди век за сметка на електрическото задвижване?
отговор Сигнализирай
8
Случаен минувач
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 2
Може лесно да се направи ДВГ, който работи с метан. Таксиджиите ползват такива. Но ДВГ с водород трудно се прави, не че е невъзможно, но е трудно. Такъв двигател самият той би бил доста по-скъп. Факт е, че в момента има много малко ДВГ-та, работещи с водород.
отговор Сигнализирай
Новини