IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Преминаването към е-коли е почти невъзможно


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

40
Васил
преди 4 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
Смених Тойотата с Тесла. Разликата е огромна. Зареждам си я в гаража в къщи и без проблем стигам Бургас и остава ток до Созопол. С 6 лв на 100 км. На светофара нито едно Порше не може да ме бяга. Карайте си смърдящите таралясници. Те и за парните машини така са говорили преди 120 години. Ха ха ха1
отговор Сигнализирай
39
1234
преди 4 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Номера беше да се ударят горивата респективно Русия...но много неща не станаха по плана на цру. Тесла е оръжието на плана, реално немското превъзходство беше заличено и се измести на изток.
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 8 Не харесвам 0
Май ще преминем към каруци и конье.
отговор Сигнализирай
37
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
До 441.Знаеш ли каква мощност се консумира за зареждане-прочети и умножи по брой зереждащи едновременно при масова употреба?.Тази ел.енергия от какво ще я произвеждаме?.Със слънце и вятър няма да стане.2.Знаеш ли какво значи скапана батерия?Колко струва да я смениш?Как ще се скрапират при масово използване?На колко години?Че Бобоков го гонят точно за скрапиране на такъв ***.Почети!3.Знаеш ли какъв е въглеродния отпечатък от производството на акумулаторите за 1автомобил ?
отговор Сигнализирай
36
ЕликтроБлъф
преди 4 години
Харесвам 13 Не харесвам 0
В който вярва само Грета Тумберг. А толкава добри неща могат да се направят за природата. Например да се прекрати алчното презастрояване, бетониране, изкореняване, изсичане финансирано от банките и изпълнявано от мошеници.
отговор Сигнализирай
35
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 5 Не харесвам 10
Зарядни станции се създават много бързо и лесно, не е като да строиш бензиностанция. Спадне ли им още малко цената на електромобилите и ще станат масови. Никой няма да иска да се занимава с бензин или дизел. В близките 5-10 години това ще се случи.В момента в Китай електричките са супер евтини и правят бум в продажбите. Въпрос на врем е това да се случи и в Европа.
отговор Сигнализирай
34
Анонимен
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 4
Тръгвам от София за морето и преди Стара Загора (средата на пътя) батерията пада. Бутам до поредната крайпътна станция за зареждане. Чакам я 45 Мин да се зареди на 80 процента (щото не е хубаво да се зарежда на макс) и тръгвам. Ама преди Бургас пак издъхва и пак трябва да бутам и зареждам. Баахти приключението.
отговор Сигнализирай
33
Разбирач
преди 4 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Може електричка ама само малка за града с батерия за 100км е достатъчно.Иначе нямат смисъл
отговор Сигнализирай
32
Кауня
преди 4 години
Харесвам 21 Не харесвам 6
Кви е-коли кви 5 Лв? Ако наистина някога минем на ток то ще са нужни 40 милиарда киловатчаса нов ток дневно. Реактор като този в Козлодуй произвежда средно 20 милиона. Тоест нужни са 2000 нови реактора . Нещо не виждам да бързат а се строят за 10г.Или още има хора дето вярват че та кавалерия огромна енерген се добива от вятъра и слънце.?
отговор Сигнализирай
31
Българин
преди 4 години
Харесвам 19 Не харесвам 2
Имаше публикивана статистика преди време от някаква европейска институция, която показваше как производството на една батерия се равнява на 9 години замърсяване от ДВГ. Предвид късия експлоатационен цикъл на автомобилите в Западна Европа изводът беше, че ел. автомобилите са по-вредни за околната среда. Проучването стигаше и по далеч, като калкулираше животът на една батерия - 5 до 7 години, и така сметките станаха още по категорични.
отговор Сигнализирай
Новини