IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

30 години след края: Трабантът остава безсмъртния автомобил на ГДР


Обратно в новината

Коментари Коментари

93
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 2
Една безсмъртна глу.пост на инженерната мисъл в саветския съюз. Трабант през 1980 и Мерцедес 1980 кажете ми каква е разликата.-------------------------------А Трабант от 1990г и ФВ Бръмбър от 1990г каква е разликата? А Мерцедес и Ферари? Или сравняваме компоти с компютри?
отговор Сигнализирай
92
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 25 Не харесвам 0
Трабанът за времето си е супер. Икономичен, евтин, гори малко, върши работа, надежден. Германците идваха на Черноморието с тях. 2000км. Лоша дума от човек, който е имал Трабант не съм чул. Обиждат саво тези, които не са се качвали даже.
отговор Сигнализирай
91
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 22
Айде стига сте възхвалявали тази епична бричка с двигател на мотоциклет който обаче замърсява като зил...
отговор Сигнализирай
90
шопендар
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Анонимен браво,трабантаджия си,
отговор Сигнализирай
89
Поздрави на Грета
преди 3 години
Харесвам 16 Не харесвам 0
До АнонименНе, пич. Това са числата на общо регистрираните автомобили от тези марки за 2021 година.Източник: Zulassungsstatistik des Kraftfahrt-Bundesamts
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 0 Не харесвам 17
До 95Сложил си новорегистриранте за тази година Тесла автомобили, спрямо всички трабанти за последните 60 години ....
отговор Сигнализирай
87
Поздрави на Грета
преди 3 години
Харесвам 20 Не харесвам 1
До шопендарTесли има от 2008, така че не е баш от вчерасамо се питам колко ще са останали живи 30 години след като спрат да ги произвеждат барабар с резервните частиТака де, това не е сравнение между двете коли, просто е куриозен факт
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 19 Не харесвам 0
До шопендарбрат, нещо бъркаш колите, май не си разбрал, че си карал Вартбург хаха.Кви радиатори, кви три цилиндъра, ква мощност ти спадала до 25 коня хахаха, Трабанта има 26 коня общо. А па тва за фаровете се изложи още повече - Трабанта имаше първи от соц колите халогенни фарове, дори жигуладжийте крадяха рефлекторите, та нямаше трабант без сложени секретни болтчета по гривните
отговор Сигнализирай
85
шопендар
преди 3 години
Харесвам 1 Не харесвам 20
До Поздрави на Грета регистрирани тесли за една-две години,колкото регистрирани трабанти за 60год.,добра реклама на тесла
отговор Сигнализирай
84
шопендар
преди 3 години
Харесвам 3 Не харесвам 20
трабанта си беше уникум,е,имаше и малки проблеми с радиатора и парното му работеше само през лятото,релето му лепнеше през ден ,но с бутане палеше за не повече от 50 метра,третият му цилиндър нямаше компресия,и мощноста му падаше до 25 пс,амбриажа се скапваше на 10-15 хил.км.и най коварното беше че ръждасваше отвътре навън,а за да караш в тъмно трябваше да си сложиш поне още два фара халогени.
отговор Сигнализирай