IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Жигули срещу нов автомобил: Кои са предимствата й?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

68
Хм
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 4
До гостАбе нещо има крив спомен човека.В самия съединител естествено масло няма,но се задвижваше хидравлично със спирачна течност,която не се сменяше,защото цилиндърчетата протичаха преди да стане за смяна..После се мина на жила-много по-евтино и надеждно решение,което пак бе изоставено и отново скъпа и трошлива хидравлика-тоест от 15-20лв на 500-600 за подмяна...
отговор Сигнализирай
67
гост
преди 3 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
какво масло в съединителя . да не си луд !!!
отговор Сигнализирай
66
Словянин
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 2
До Тарикат То Ладата беше вариант на Фиат, така че какви глоби за италиянска кола? Сега 66 % от русите карат руски коли, които са коперация на Лада, Рено, Нисан или с южнокорейски вариант.
отговор Сигнализирай
65
Русенец
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
До ИСТОРИЯ 1988г си купих ВАЗ 2105, след 13 г чакане! Отидох в мототехника и те ми викат, ей къде е, плащай и я вземай! Аз питам, ама няма ли да избирам? Те ми викат, до половин час ако не платиш, другия след теб я взема! Така че, твойте глупости ги разправяй на *** и герберастите около теб!
отговор Сигнализирай
64
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
До Анонимен 68 "Имах едни мои хора, които имаха две коли - Форд Таунус и Лада и твърдяха, че с Ладата им е по-добре. После дойде демокрацията и продадоха и двете коли, за да има какво да ядат. Сега от 30 години ни Лада, ни Форд" А какво работеха? Или нищо не работеха, но получаваха заплати?
отговор Сигнализирай
63
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 13
И един друг интересен момент - преди 1989 година колите се караха много повече от сега. Почти всеки ходеше на работа с кола, докато сега това е рядкост. Въпреки това, колите си бяха наред за още много години използване.
отговор Сигнализирай
62
До История
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 6
Така беше. През 1986-1989 години, правиш вноска за кола и при първата доставка си я купуваш. Само за Лада се чакаше. Аз така си купих кола през 1986 година - номера ми излезе две седмици след като направих вноската. Никакъв проблем с изплащането на заема, който беше с ниска лихва, а колата ми бе една от най-скъпите тогава.
отговор Сигнализирай
61
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 7 Не харесвам 7
Имах едни мои хора, които имаха две коли - Форд Таунус и Лада и твърдяха, че с Ладата им е по-добре. После дойде демокрацията и продадоха и двете коли, за да има какво да ядат. Сега от 30 години ни Лада, ни Форд
отговор Сигнализирай
60
до История
преди 3 години
Харесвам 4 Не харесвам 7
Значи колкото е истина това, което си писал, толкова да е здрав президента!
отговор Сигнализирай
59
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 8 Не харесвам 4
Това за сервизите е вярно. Аз с моята кола само веднъж влязох в сервиз за смяна на маслото на съединителя след първите 1000 км, както го изискваше гаранцията. Всичко сам си оправях по колата, а мен хич ме няма в това отношение.
отговор Сигнализирай
Новини