IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Бъдеще без личен автомобил: Защо става все по-трудно да притежаваме кола?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

169
ОтНидерландияСлюбофф
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 4
Ами карайте колелета бре, като нормалните хора! Сичкото индианец с БМВ и Мерцедес гaзap го раздава.
отговор Сигнализирай
168
майна
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 2
Аз съм готов веднага да бракувам моята кола само да има нормален градски транспорт в Пловдив! ВЕДНАГА! Но, за съжаление транспорта в града е ЛЕШ и то благодарение на ГЕРБ!
отговор Сигнализирай
167
ПорЦелан
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 3
Между другото при социализма имах чисто нова Лада комби. Никой не ги искаше и се чакаше 5 години. Баба ми беше получила някаква обезщетение и ми направи вноска като влязох в училище със специалност шофьор и автомонтьор. Работех в Кремиковци и получавах космическа заплата над 500 лева със всички вредни и нощни добавки, та я изплатих за година и половина. Но бензина беше доста скъп. Когато я купих, А93 струваше 80 ститинки, а после стана левче. Това отговаря приблизително на 10 лева литъра сега.
отговор Сигнализирай
166
Радослав
преди 3 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Скоро България ще се напълни с електрички втора ръка които са махнати от Европа преди да е дошъл момента за смяна на батериите и много хора ще се прецакат като ги вземат с предстоящ много скъп ремонт! И ще се почне с побългаряването и смяната на батерията с няколко акумулатора и ще е цирк и половина!
отговор Сигнализирай
165
Хайде, хайде
преди 3 години
Харесвам 9 Не харесвам 1
Твърде рано ни е за електрички. Просто технологиите ни не са развити до степен да вплътним нужната енергия в батерии, няма инфраструктура, ограничен цикъл заряд-разряд, скъпо и замърсяващо производство. Аз лично карам бензинова кола, но примера ми е с дизела - пълен резервоар и 4-ри туби в багажника ти осигуряват 1400 км пробег минимум. Тесла-та, я ти изкара 450, я не при реално шофиране. Изобщо да не говорим за климатик или парно.
отговор Сигнализирай
164
върло загрижен
преди 3 години
Харесвам 6 Не харесвам 0
Под формата на екология лобистите си рипат хорцето!
отговор Сигнализирай
163
Втрещен
преди 3 години
Харесвам 14 Не харесвам 0
Какви точно вредни емисии изпуска един двигател с вътрешно горене на метан? Ми хайде забранете и отоплението на домакинствата с природен газ.
отговор Сигнализирай
162
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 10 Не харесвам 0
"Грубо казано, батерията е 50% от цената." И не само че батерията струва колкото половин електрически автомобил, ами се cкaпвa много бързо! Един дизелов двигател на практика е вечен - може да надживее самия автомобил който ще ръждяса след години. Докато животът на акумулаторната батерия е съизмерим със стартовия акумулатор на конвенционална кола!Вие всеки път ли си сменяте колата когато акумулаторът ви сдаде багажа?
отговор Сигнализирай
161
до 189
преди 3 години
Харесвам 15 Не харесвам 1
И аз така! Да живее дизела! Всички военни коли и машини са на дизелово гориво. Предимствата са много! А някой да е чувал за електрически танк?Колко танка има по света? Те не замърсяват ли? Или може би са снабдени с DPF филтър за твърди частици???На кой ЕВРО стандарт отговарят съвременните немски танкове Леопард 2?Някой експерт ще ме осветли ли?
отговор Сигнализирай
160
Анонимен
преди 3 години
Харесвам 2 Не харесвам 3
мечтата на кoмyнягите
отговор Сигнализирай
Новини