IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Криза с чиповете за автомобили, но не и за Tesla


Обратно в новината

Коментари Коментари

17
българин
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 1
Ами чипират ни,само,че чиповете са не във ваксините,а в телефоните ни,и в компютрите ни.
отговор Сигнализирай
16
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Тесла не печели от продажба на коли а от акциите си. Пазарният им дял в Америка е нищожен. Въпреки това постоянно получават подкрепа в медиите както и в тази статия.
отговор Сигнализирай
15
Hahah
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 1
Теслата е форд ама на ток, тоест дъното на качеството. Верно софтуера им е ок, и дърпат индустрията напред, но дотам. А това че имали чипове, айде да не се правят на луди, пак са ги купили от китая с политически игрици. Вместо да ги ръгат на смартфони по 100долара са им дали тройни цени.
отговор Сигнализирай
14
Rtl
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 1
Откакто започнаха да чипират хората, не останаха чипове за автомобилите.
отговор Сигнализирай
13
Вова, гр. Мухосранск
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Ние в Русия много мразим Елон Мъск. На първо място защото неговата компания Спейс Х докара Роскосмос до просешка тояга. Второ, другата му компания Тесла е на път да извърши революция в автомобилостроенето и да оттърве света от петрола. За вас българите това е добре но за нас не.
отговор Сигнализирай
12
Даа
преди 2 години
Харесвам 12 Не харесвам 1
Така е като се ръга електроника където трябва и не трябва. Не знам какво е това залитане, но по принцип един автомобил трябва да може да функционира и без бордови компютър. Мое мнение.
отговор Сигнализирай
11
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 9
Тесла е Дачия , пък то и електрическа . Даже шкода не е . Нито като дизайн , нито като усещане , нито като качество си заслужава парите. Мерцедес е оценен на 10% от цената на тесла. Е аз моя мерцедес за тесла за дялане никога няма да го заменя, ако ще и 10 тесли да ми дават за него. Теслата е една ширпотреба.
отговор Сигнализирай
10
Христо Христов
преди 2 години
Харесвам 6 Не харесвам 3
Не знам за другите фирми и ИТ отделите им, но немците НЯМАТ нито електроинженери за електрическата част на колите, нито електронни инженери/програмисти за компютърната/софтуерната част на колите. Факт е, че "печелившите" немски автофирми получават милиардни субсидии от европейските данъкоплатци, за да не изчезнат.
отговор Сигнализирай
9
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 5
естествено, нали работи за цру и пентагона?! а за тях международните санкции не важат!
отговор Сигнализирай
8
д-р Дрегер
преди 2 години
Харесвам 5 Не харесвам 2
Статията е пълно дрън-дрън. Консолидиране на системи. Мощната електроника която управлява батериите и мотора в една Тесла е повече от 10 бензинови коли. Разликата е в маржа и цената която могат да си позволят да платят. Ако на един Гоуф себестойността се качи със 100 евро е трагедия, ако на една Тесла себестойността се качи с 1000 - ми, 1000 горе, 1000 долу - все тая.
отговор Сигнализирай