IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Интересна обява: Продават Лада от 1989 г. за 110 хил. лева


Обратно в новината

Коментари Коментари

45
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 2 Не харесвам 0
Колата струва толкова, колкото ти дадат за нея. Човека може да иска и 200 000, важно е колко ще получи.
отговор Сигнализирай
44
някой
преди 2 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
оли го френ, любовник на русия ще я гушне къту нищо
отговор Сигнализирай
43
Помня
преди 2 години
Харесвам 4 Не харесвам 0
И да напомня че такива бракми на старо се продаваха на цена по висока от нова кола.Беше пълна аномалия.
отговор Сигнализирай
42
Врачанин
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 0
До Голям прос 33 Радвай се , грешиш.А иначе нали помниш, направи си срам .Във Враца имаше само един автосервиз и не смеех да си закарам колата там , че най малко една заплата отлита.Беше аз на теб , ти на мен. Мизерия. Кво да праиш ?
отговор Сигнализирай
41
Така е ..
преди 2 години
Харесвам 1 Не харесвам 2
Руснаците никога не са произвеждали коли , а бракми. ***. Всичката им стока е такава.Като че ли и оръжията им баш не ги бива.
отговор Сигнализирай
40
бай Танас
преди 2 години
Харесвам 11 Не харесвам 0
Язе у такваз си чувам пpaceто на Борован!
отговор Сигнализирай
39
Рачко Пръдлето
преди 2 години
Харесвам 21 Не харесвам 14
Уникален ***,уникален Ви казвам! Като всичко,което се е появило от необятна руска земя. Единственото хубаво нещо от там са суровините, които копаят и продават без човешка намеса в тях. Пипне ли нещо сибирската *** то е до там
отговор Сигнализирай
38
Ясен Желязков
преди 2 години
Харесвам 16 Не харесвам 9
След тия километри идваха и по-серизните ремонти. Между 200 и 300 хиляди е първият сериозен ремонт със смяна на почти всичко, а части нямаше. Пълен ремонт плюс тенекеджийски отиваше 3-5 хиляди лева, горе-долу на цената на колата. Ама се правеше, защото няма друга откъде да се вземе. И десетина годишна ей- такава закърпена красавица имаше цена поне на 80% от магазинната, защото се чакаше между 7 и 11 години за нова. Иначе дребни неща като смяна на карбуратор, делко, свещи всеки си ги правеше сам
отговор Сигнализирай
37
Ясен Желязков
преди 2 години
Харесвам 13 Не харесвам 5
Сега бати ще ви каже за руските коли. Една такава ЛАДА (има грешка в представянето, има само 1.6 литра в серията), изкарваше между 60-70 и 110-120 хиляди километра безпроблемно каране в зависимост от поддръжката и това да ли е правена в петък. До тия километри се прецакваха шарнирите, поне 2-3 пъти, имаше виетнамски разпределителни валове, които на 20 хиляди се хвърляха, кранчето на отоплението беше пълен ***, гумите бяха всесезонни и първият сняг беше ужас за собственика.
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 2 години
Харесвам 7 Не харесвам 5
Ми карайте си френските коли ве господа хахахах
отговор Сигнализирай