Те затова ще им слагат зелени номера на електрическите факли, да се разпознаят отдалеч
отговорСигнализирай
25
Анонимен преди 2 години
222
Ми недай боже едно такова нещо пламне на бензиностанция спрял човека да иде до тоалетна и това пламне голям гърмел ще е ще, се вижда от километра пожара
отговорСигнализирай
24
Анонимен преди 2 години
281
ТОВА Е БЪДЕЩЕТО , ТЕЗИ ПУШЕЦИ СА ЕКОЛОГИЧНИ ТЕ НЕ ЗАМЪРСЯВАТ
отговорСигнализирай
23
Анонимен преди 2 години
321
Това са зелени емисии и пушеци, които миришат на дъждовна гора, но са и полезни.
отговорСигнализирай
22
Teo преди 2 години
333
С всяка електричка би се случило същото. Илон ги прави със сравнително голям пробег, но са тежки(около 2 тона е нормална тесла) с батерии разположени в пода. Това е много опасно, защото имат сравнително малък клирънс и удар в бабуна, в легнал полицай, или на излизане от гараж може лесно да тотализира колата. Необходим ни е технологичен пробив в съхранението на енергия. Така не става! Неефективно и неекологично е!
отговорСигнализирай
21
Анонимен преди 2 години
300
Недай боже това да, е в някой подземен гараж в някоя сграда, ще има бая, жертви дето викаш чист късмет че няма жертви до сега
отговорСигнализирай
20
Анонимен преди 2 години
342
Който следи какво става, вече е виждал какъв огромен и неудържим пожар предизвикват електромобилите. И то без видима причина. Събрал съм в архив доста видеа в електромобили, които се възпламеняват докато се зареждат, докато седят на паркинг, след лек инцидент, след намокряне. Видеата със самозапалващи се автобуси са ужасяващи. Чист късмет е, че досега са без жертви. Това е поредният убийствен, неработещ експеримент, който ни налагат насила, дори след като е видим провалът му.
отговорСигнализирай
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години
преди 2 години