IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Пазарът на plug-in хибридите в Германия се срина, защо?


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

42
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 0
"Само до преди двайсетина години, ако някой твърдеше какво ще могат смартфоните щяха да го обявят за луд." - Прекаляваш малко, ама карай ...
отговор Сигнализирай
41
Xxx
преди 1 година
Харесвам 1 Не харесвам 2
Кефи ме как всички чакат само някоя подобна новина, да си излеят злобата. Хората, които ги купуват не ги интересува твърде какво ще се случи с колата след 10 години. До тогава ще са сменили поне още две нови. Светът върви напред, а вие слушайте доцент Сарийски и чакайте катастрофи и кризи цял живот. Умният човек не се страхува, защото знае, че всичко е временно, както и той самия.
отговор Сигнализирай
40
AutoGeek
преди 1 година
Харесвам 9 Не харесвам 0
Вчера гледах един репортаж - В Канада на един му искат 65К за смяна на батерията на Hyundai Ioniq 5 от представителство, а цената на автомобила, като нов е 55К. Причината била, че ударил протектора на батерията в камък на пътя и това налагало смяна на цялата батерия. Застрахователя завел щетата, като пълен брак на автомобила, въпреки, че имало само една драскотина, а застрахованото лице получило утежнение на застраховката с 50% отгоре за следващите 10г. Ходи си вземи после електромобил и карай.
отговор Сигнализирай
39
Лисицата
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 2
Гроздето е кисело!
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 4
Доста неандерталско мислене. Когато са се появили първите автомобили почти всички мислели, че тези машини нямат бъдеще и не могат да се съревновават с каруците и файтоните. *** стигнал по-далече, да не ви припомням думите му за жирафа. Само до преди двайсетина години, ако някой твърдеше какво ще могат смартфоните щяха да го обявят за луд. Но техниката се развива и отрицанието и оплюването няма да спре този просес.
отговор Сигнализирай
37
Bormann
преди 1 година
Харесвам 4 Не харесвам 6
Ми как защо?! Никой не иска да ходи по тротоара и да се препъва в кабели на зареждащи се електрически чайници - виждате ли безумието в предсмъртния евро-атлантически гръч? :)))
отговор Сигнализирай
36
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 0 Не харесвам 1
защото на лъжата краката са къси!!!
отговор Сигнализирай
35
До електрокариста
преди 1 година
Харесвам 5 Не харесвам 10
Хората масово имат инсталирани фотоволтаици също закупени с преференции и на тях им излиза в пъти по-евтино изминаването на 100км. Когато се качиш на добра електричка, натискайки газта те залепва за седалката, вътре е тихо и приятно и имат куп екстри, за които не си и чувал.Снобарите си купуват мощни и скъпи коли с ДВГ демонстрирайки просперитет. Много ограничено е да даваш смешни оценки без да си наясно. Да все още имат редица недостатъци, но те се преодоляват!
отговор Сигнализирай
34
До 37 за електрокари
преди 1 година
Харесвам 3 Не харесвам 5
Има и верни неща, но като цяло си написал голяма повърня. Личи си че погледът ти стигя само до носа и не си излизал навън, не си запознат със схемите на закупуване и не си се возил на електричка. В държави, като Германия инфраструктурата за зареждане е силно развита и няма никакви проблеми със зареждането. В много държави при закупуване на ЕК се намалява от данъците и колата може да излезе с до 20 000 $ по-евтина от аналог с ДВГ.
отговор Сигнализирай
33
Анонимен
преди 1 година
Харесвам 27 Не харесвам 3
Измамата лъсна, никой не ги ще електрокарите. Нито са еко, нито са можещи, играчки за богати снобари. Поне още 20 години развитие, няма ток, няма инфраструктура, няма инженери, които да поддържат - с инфлуенсърство цивилиация не се гради, нЕкой трабва да бачка. Тепърва ще го видим дебелия.
отговор Сигнализирай
Новини