IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

У нас има 6,5 пъти по-малко електрически коли, отколкото в Германия


Обратно в новината

Коментари Коментари

26
Хунка
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 0
До Анонимен----а въсрастните в Конго какво правят? Роботи? Ами те да вземат кирките. По-добре ли ще са да не копат.
отговор Сигнализирай
25
...
преди 8 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
При услоие, че сме 12 пъти по-малко като население, излиза, че имаме 2 пъти повече ел. автомоили на глава от населението.
отговор Сигнализирай
24
БАНко
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 1
В % - 65О% !!! НА ПОСЛЕДНОТО МЯСТО В ЦЯЛАТА ЕВРАЗИЯ - ОТ ЛИСАБОН ДО ХАНОЙ !!!
отговор Сигнализирай
23
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 0
Не е ли доста лицемерно да подхранваш робството в африканските страни? Където литий, кобалт и никел се добива от деца? Те даже нямат обувки. Имат кирки.----Не ставайте смешни. Коя промишленост в днешно време ще разчита на копаене на руда с кирки и то от деца? Може да има неизгодни за туземната страна договори за извличане на рудата, а може и да са изгодни. Може, а и най-вероятно, не се плаща на туземното население висока заплата за труда им. Но със сигурност добивът е силно механизиран.
отговор Сигнализирай
22
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 1
И без това са се разсеяли в цял свят и командорат, е поне Бг не ги следва сляпо. Като са толко зелени, да си карат ел. подпалките.
отговор Сигнализирай
21
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 0
Не е ли доста лицемерно да подхранваш робството в африканските страни? Където литий, кобалт и никел се добива от деца? Те даже нямат обувки. Имат кирки. Неграмотни са и не доживяват и до 20 г. Или пък същото, но пък в мините в Китай? Много екологично - няма що. Тези коли се движат с труповете им за гориво. Ама пък то китайци... с багер да ги ринеш и айде в мините да се тупаме колко сме ЕКО.
отговор Сигнализирай
20
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 0
Ами пърот е, че масово караме автомобили втора ръка. Второто е, *** самите електрипки са скъпи. Третото е, че зарядната ни мреца не е точно оптимална и доооста скъпа. Пасат комби на дизел ми гори 5.3 на 100, като сме 4 човека и 150 кила багажи. Това са ми 13 лева на 100 км. Ако зареждам нощ о, оокеей. Ама като спра и голямата Teсла ми иска 28 килова, а зарядното иска по лева на киловат... Де мий сметката уе?
отговор Сигнализирай
19
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 11
Скоро коли с ДВГ няма да се произвеждат, няма да има втора ръка коли, електричката ще струва 100-200 хиляди лева, а таралясник на 20 години ще върви по 30-40 хиляди лева, защото няма да останат много от тях. Колата ще стане лукс само за богати.
отговор Сигнализирай
18
Анонимен
преди 8 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 4
Българите днес дори и руска лада или москвич не могат да си позволят, а 20 годишните западни таралясници които карат скоро ще им ги забранят. И дори да не ги забранят, ще има само електрички, а на тях животът им е 6-7 години и след това давай 100 хил лева за нова. И от 2027 г Еврокомисията въвежда нов въглероден данък на бензина, горивата ще скочат драстично. Но за какво ви е скъп бензин, като няма кола, електричките са толкова скъпи, че ще са достъпни за елита, а народа на колела и пеша.
отговор Сигнализирай
17
Предложение
преди 8 месеца
Харесвам 0 Не харесвам 3
Здравейте. Искам да направя едно предложение. Предложение: предлагам постепенно да се отлажем от газ и нефт и да минем на байкс. Хайде приятели, хайде споделете тука във форума какво мислите за моето предложение?
отговор Сигнализирай
Новини