IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Двигателят с вътрешно горене остава любим на германците


Обратно в новината

Коментари Коментари

11
вгз
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 10
За ватмани на трамваи едно време им казваха пъвро да си направят децата, а после да работят. В метрото е същото. Ел. автомобила е по-малък, по-малко облъчва, но не е екраниран добре, а някои марки въобще не слагат екрани вътре. За по-ниска цена. Като на гробно място в гробищата.
отговор Сигнализирай
10
вгз
преди 7 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 9
В електромобилите има излъчване от ел. двигателя. Всички сте учили физика и в университета и в средното училище. Знаете колко са вредни подобни полета, ако не са правилно екранирани. Трябва да ви става ясно защо ни бутат да ползваме такива - първото нещо, което ще се случи с мъжете, е ще станете импотентни заради лошата защита отвътре на автомобилите. При по-продължителни облъчвания - професия шофьори, ще започнат и ракови заболявани по кожата.
отговор Сигнализирай
9
Мерцедес сър
преди 7 месеца
Харесвам 10 Не харесвам 5
Започнах с такава като от водещата снимка 123-ка, ако несе лъжа! До сега съм сменил около 20 - 30. Няма по-добро за масовият купувач, като българина, като съотношение цена-качество от Мерцедес-Бенц!!
отговор Сигнализирай
8
Свърши експеримента
преди 7 месеца
Харесвам 25 Не харесвам 1
Ако смятате, че тук ни облъчват със зелената сделка, не знаете какво е в Германия. Имам приятел, който е софтуерен инженер във Волксваген. Спуска им се от държавно ниво да лъжат за продажбите на е-моделите си. С цел да ги изкарват търсени, а складовете се пълни с нереализирана продукция. Вкл. са ги принудили да обявят, че спират модели като Пассат и Голф. И ти да си кажеш: Ясно, бъдещето е в е-колите. Сега чак изкараха, че стана ясно, че и нов Пасат, и нов Голф ще има. Но трябваше да позичистят!
отговор Сигнализирай
7
естествено!
преди 7 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 2
Нали точно германците са изобретили ДВГ! Николаус Ото-бензиновия, а Рудолф Дизел-дизеловия. Дори последният двигател носи немско име: Дизел. Немска носталгия!
отговор Сигнализирай
6
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 22
Електрическите коли са си много добри. Особено за градско каране и за разстояния до 150км са супер. Проблемът че има масово обедняване. Инфлацията расте по бързо от доходите и хората вече не могат да си позволят нищо без кредит от банка. Ако средната заплата в ЕС беше 10 000 евро на месец всеки щеше да си купи електрическа кола. Но със сегашните смешни 2500 евро няма как да стане.
отговор Сигнализирай
5
Общ работник
преди 7 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 3
Айде сега доичовците да върнат големите кубатури и много цилиндри и да изхвърлят турбокомпресорите. Те най-добре знаят как се прави V8 6.3....
отговор Сигнализирай
4
Истински европеец
преди 7 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 9
Никакви европейци не са тия германци. Истинските европейци се предвижваме с електрически тортинетки и тесли
отговор Сигнализирай
3
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 33 Не харесвам 6
Не съм учуден от тези резултати. Вече всички виждат, че е-колите не са дозрели. Докато не им оправят батериите (цикли и скорост на затеждане, издържливост при различни метеорологични условия), бъдещето им няма да е особено розово.
отговор Сигнализирай
2
Анонимен
преди 7 месеца
Харесвам 29 Не харесвам 3
Класика, сигурна работа, изпитана.
отговор Сигнализирай
Новини