IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start.bg Chernomore Posoka Boec
BGONAIR Live

Кола за еднократна употреба: Все повече автомобили за скрап заради скъпите ремонти


Обратно в новината

Коментари

Напиши коментар Коментари

47
Чудно
преди 10 месеца
Харесвам 30 Не харесвам 3
До Анонимен 38 Че то почти вече няма малки коли с атмосферни двигатели. Вече им слагат двигателчета от скутер. Какво е това от 1000 кубика да извадиш 150 коня и да очакваме дълговечност. По старите коли без турбо са по добри , но ги забраняват.И връх на всичка са електриките , които ни ги предлагат насилствено.Света отива на затра.
отговор Сигнализирай
46
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 12 Не харесвам 14
Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото там не поставят такива неща и материали, които се захабяват лесно или електроника, която да контролира процеса на издръжливост, белоруските продукти не само са по-евтини, но са и по качествени, вкл. по-качествени от китайските и по-издръжливи от немските! И в Русия механиката не се прави с цел, след определен период, да се захаби лесно.
отговор Сигнализирай
45
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 6
Те дори изчисляват, кога и къде точно да ви се развалят машините, колите, като това се случва по различен начин при различния вид машини. И домашните битови прибори ги правят така, като един от най-простите методи е, като се комбинира свръзка метал с пластмаса(които са с различна плътност, еластичност, твърдост, издръжливост и т.н.) и пластмасата се захабява след определен период от време. Затова много държави купуват техниката от Белорусия, защото не поставят такива неща и материали, които се з
отговор Сигнализирай
44
Я па я..!
преди 10 месеца
Харесвам 7 Не харесвам 2
Какъв е този роман ? Много дълго бе.Няма да го чета.
отговор Сигнализирай
43
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 31 Не харесвам 0
Когато писах, че ако искате машините ви да издържат дълго, трябва да си купувате чиста механика(може евентуално и автоматизирани), но без електроника, си мислеха, че говоря празни приказки; също и в много случаи, заместват здравите метали с пластмаса или сплави или комбинация, които са направени така, че да се захабяват лесно или се поставят на места, където се захабяват лесно и се прави умишлено. Гледайте филма "КУПИ, ХВЪРЛИ, КУПИ! (2010г.)" в Тубата!
отговор Сигнализирай
42
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 14 Не харесвам 0
До 7 И на запад много са си мислели, че няма да стане до виждане на цената на ремонта. При хибрид като нищо може батерията само да ти мине 10000лв плюс труд. Видял си в статията цена на огледало за форд- 3200лв. Опиши една щета 20000лв на кола със стойност 30000 и се сети къде отива. Заради батериите в чужбина вече за лек удар пишат електричките тотал щета и премиите са бая повишени.
отговор Сигнализирай
41
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 17 Не харесвам 1
Хонда и Тойота го могат до 200к км.
отговор Сигнализирай
40
Истината е...
преди 10 месеца
Харесвам 13 Не харесвам 3
Китайските наистина са за еднократна употреба. Получаваш това за което си платил...
отговор Сигнализирай
39
До 41
преди 10 месеца
Харесвам 11 Не харесвам 1
Нали се сещаш че има коли на 300 000км които са много малко бройки произведени с по 6-8 цилиндъра, над 20 клапана струващи по над 50-60 хил лева и нямат нищо общо със една чисто нова стокова кола за 15 000 лева?
отговор Сигнализирай
38
Анонимен
преди 10 месеца
Харесвам 22 Не харесвам 1
Особенно ел.автомобилите - ремонта им е по-скъп от автомобила!
отговор Сигнализирай
Новини