IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Евтини китайски електромобили заливат пазарите


Обратно в новината

Коментари Коментари

91
Интересно
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 3
Защо само ги хвалите, ами не ги купувате??? Това малко на шизофрения ми прилича! Това е като Кока Кола, от 100 години и правят конкуренция, ама всеки нея иска! На ли има Бг кола, Дерби Кола! Ем по-евтина, защо не я пиете нея!?! Защо? Пък за Голф, не ми се коментира! Като видя на живо, 30 годишен китайски автомобил, тогава коментари за Голф!
отговор Сигнализирай
90
българин
преди 2 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 3
Купувайте , после ще си ги биете в главите !
отговор Сигнализирай
89
Китайски
преди 2 месеца
Харесвам 9 Не харесвам 2
Е синоним на евтино, но не и на качество
отговор Сигнализирай
88
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 1 Не харесвам 7
Впрочем, в Китай няма политически партии и не се провеждат избори.
отговор Сигнализирай
87
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 8 Не харесвам 6
Китай наистина са феномен. Правят коли само от 20 години, а това не е толкова висока телнология колкото опит и know-how който немците събират и пазят над 100 години. Не може просто да вземеш един немски автомобил и да го разглобиш и да научиш да правиш такива коли. И Китай успя да удари в земята немската автомобилна индустрия.
отговор Сигнализирай
86
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 1
Както се казва нека по-добрият спечели
отговор Сигнализирай
85
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 5 Не харесвам 3
Фауве, най-големият производител на автомобили в света, затваря заводи в Германия заради трудната икономическа среда. Германският производител Фауве обмисля затварянето на заводи в Германия за първи път в историята си, в ход, който демонстрира конкурентния натиск оказван от китайските автомобилни производители върху немската автомобилна индустрия.
отговор Сигнализирай
84
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 4 Не харесвам 2
Китайците ще са номер едно до 20-30 години ,защото икономиката им се крепи на реално производството, а не на борсови спекулации като в САЩ
отговор Сигнализирай
83
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 3 Не харесвам 1
Когато заговори за съкращения на хора, разходи и закриване на заводи морето от 16000 работници в залата и над 5000 отвън пред виеостената изригна! Въпреки отчаяните му призиви, че всички трябвало да "споделят отговорност", защото с цел оцеляване Фауве трябвало да премине към производство на електромобили, нито един довод не беше приет. И тогава Анлиц изплю камъчето за мрачната картина с компанията: след пандемията пазарът на коли се е свил, всяка година се купуват с половин милион автомобили по-малко. Това означавало, че два завода просто не работят. "Пазарът просто го няма".
отговор Сигнализирай
82
Анонимен
преди 2 месеца
Харесвам 2 Не харесвам 4
BYD HAN от всякъде разбива теслата.
отговор Сигнализирай