IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec
BGONAIR Live

Китайската Great Wall ще прави коли в Ловеч


Обратно в новината

Коментари Коментари

28

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Ми защото машинарията беше от Б класаа на Мерц.... и струва пари да се произведе.. той проекта беше за дизайн.. и се произвежда май.... джантите за брабус от който тръгна сичко се произвеждат!
отговор Сигнализирай
27
Spiro
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
По $8-10К вървят тези *** на китайския пазар. Вероятно този бъдещ завод (ако изобщо го направят) ще служи само като параван, за да могат да си внасят стоката в ЕС. Колите ще си пристигат напълно сглобени, а тук ще им лепят по един етикет ЕС.
отговор Сигнализирай
26
N6
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
Дааа верно двигателите са им по лиценз. Ама на хартия. Йамаха вече СПРЯ лиценза. Що? Ми щото ония правят каруци и лепят с ей такива букви Йамаха. Щото имали лиценз..двигателя верно е копие 1:1.... ама е от някава сплав която като загрее почва да се посуква, буталата почват да стържат в цилиндрите и двигателя прегрява бързо. Просто хората от Йамаха решиха че марката им е символ на качество и не искат да я омаскаряват. Затова им спряха лиценза. И после ония купиха лиценз от другите тойоти мицобиши... Скоро и те ще се осетят че тия правят каруци и злопотребяват с лиценза и ще им го спрят...
отговор Сигнализирай
25
гуньо
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
катастрофира (слава Богу не много тежко) с Тата закупена в България.След катастрофата застрахователят отказа да заплати стойността на колата тъй като за ремонт не можеше и да става дума ( посукано купе, разбит двигател и т.н.).Мотивите - Тата не е разрешена за продажба в ЕС. Интересно защо тогава са я застраховали ? :)
отговор Сигнализирай
24

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
а какво стана с наща българската кола нали някакви студентчета и някакъв инженер я бяха конструирали защо не я произвеждат нея това се чудя
отговор Сигнализирай
23

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
22, точно тези модели, за които се споменава с статията ще бъдат адаптирани за европейския пазар и ще се продават без проблем
отговор Сигнализирай
22
made in china
преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
добре де, нещо ми убягва... първо мислех, че китайците искат да си произвеждат колите тук, за да спестят евентуално транспортни разходи до Европа, но след като нямат право да се продават в ЕУ, за какво им е да произвеждат тук? За близкия изток??? или ще произвеждат тук и ще си ги връщат в Китай??? при положение, че работната им ръка там е в пъти по-евтина... ОК, ще има някакви инвестиции, работн места, начало на нов отрасъл у БГ-то едва ли не, но не мога да разбера на китайците каква им е идеята за това? някой сеща ли се нещо логично?
отговор Сигнализирай
21

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
именно, Тата още е далеч от продажба в Европа, а пък ние междувременно ще започнем производството на евтини коли, което ще ни даде предимство, а да не говорим, че такива проекти вече има няколко в западна европа
отговор Сигнализирай
20

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
в добавка към долния си коментар ще споне само, че тук в швеция по улиците започнаха да се появяват напоследък точно евтини коли, които не отговарят на определени изисквания за сигурност, но се ползват масово в градоветете даже и не се водят точно коли, а спадат в класа на мотопедите
отговор Сигнализирай
19

преди 15 години
Харесвам 0 Не харесвам 0
ами може да се радвате например, че ще се налеят пари в региона, ще се изгради завод, в който ще работят много специалисти, ще се изнася продукциа за европа, където има жажда за евтини, но макар и не толкова качествени коли, че ще бъдем една стъпка пред тата на европейския пазар и ей такива мити работи... но май много хора не умеят да мислят с главите си много много
отговор Сигнализирай
Новини